PDA

Ver la versión completa : Atalis



Raul Sintes
11/05/2014, 21:44
Después de caminar como 35 minutes llegamos a este enclave que llevaba en mente hacía tiempo. El problema es que no sabía exactamente donde se ocultaría el sol para tomar una buena foto y fallé. Supongo que para ver la puesta de sol por encima de las montañas de Mallorca, deberé de ir en invierno. Esto me ocurre por no disponer de Photopills:mad:

Es una doble exposición, para las rocas 4" y 2" para el cielo a F-16, iso 100

1670

Jaume Franch
11/05/2014, 22:17
Excel.lent, Raül.
Això de la doble exposició és idea teva o de'n Carlos S.?

Tot i que encara no controlo l'ús del programa, jo tinc Photopills i està a la vostra disposició.

Carlos Silvestre
12/05/2014, 10:59
Bien resuelto el tema de la doble exposición. Pienso que un pelo más de contraste en el cielo le vendría bien.

Lafebre
12/05/2014, 17:22
A m'agrada molt tal com està. Molt bona, Raül.

A títol de curiositat, aquest indret no és l'extrem de Son Bou relativament a prop de Sant Tomàs? Ho dic perquè l'estiu passat ens hi va dur en Rafa (qui tu ja coneixes), ens va agradar molt i després jo vaig voler repetir :) i se'm va quedar gravat a la memòria. És correcte?

Raul Sintes
13/05/2014, 16:16
A m'agrada molt tal com està. Molt bona, Raül.

A títol de curiositat, aquest indret no és l'extrem de Son Bou relativament a prop de Sant Tomàs? Ho dic perquè l'estiu passat ens hi va dur en Rafa (qui tu ja coneixes), ens va agradar molt i després jo vaig voler repetir :) i se'm va quedar gravat a la memòria. És correcte?

Dons, la vas gravar molt be a la teva memòria, és allà mateix on dius.

Raul Sintes
13/05/2014, 16:18
Excel.lent, Raül.
Això de la doble exposició és idea teva o de'n Carlos S.?

Tot i que encara no controlo l'ús del programa, jo tinc Photopills i està a la vostra disposició.

No hi era en Carlos aquest dia amb jo.
Acostumo a fer-ne amb doble exposició o de vegades, emprant la cartolina negre que ens va mostrar en Bep.

Raul Sintes
13/05/2014, 16:26
Aquí vos en deixo una altra del mateix indret a una sola exposició i emprant la famosa cartolina negre que en Bep ens va mostrar d'emprar. Gràcies Bep)

f/16, iso 100, vel 4" dist. focal 22 mm.

1678

Lluis Surralles
13/05/2014, 18:21
Encara que m´agradan les dues, estic per dir-te que trobo millor la segona, sobre tot pel cel. Quan veig els paisatjes que feu m´agafa sana enveja.

Bep Taltavull
18/05/2014, 19:41
Si no fos per la transcisió que t'ha quedat...

Jaume Franch
18/05/2014, 22:26
Molt millor aquest cel, Raül.

Lafebre
20/05/2014, 09:12
Ja m'agradava força la primera, però encara m'agrada més aquesta última. Molt bé, Raül.

Pepe Peñafiel
20/05/2014, 18:28
Como de todo tiene que haber en la viña del señor a mi me gusta más la primera.
El cielo de la segunda lo veo algo forzado ( será mi pantalla de mac??, no sé) en las lineas mas oscuras.