PDA

Ver la versión completa : Volteig



Joan A. Gomila
19/05/2014, 07:54
Bon dia a tots. M'haureu de disculpar però ja fa unes setmanes que no trob es moment per a entrar a n'es forum. M'alegra veure que els altres seguiu donat vida al forum per que tenc un munt de temes pendents de mirar.
A vam si a poc a poc em poso al dia.
Ahir vaig penjar a n'es whatsapp una foto que en Jaume em va demanar que la pujàs aquí. Tenc dubtes si posar-la com a foto a comentar o com a miscelanea però com que fa molt de temps que no em foteu canya, la posaré aquí, jejeje.

Dades exif: Nikon D300 amb NIkon 80-200 2.8 a 200 mm. Iso 320, vel. 1/1000, f/5.6. Sa foto esta retallada ja que la vaig disparar en horitzontal i amb el retall he eliminat parts de l'escena que no aportaven res a la foto i al mateix temps crec que sa composició millora una mica.

1694

S'al.lota que està penjada de l'esquerra és sa meua filla petita, na Teresa, que enguany ha començat a practicar açò d'es volteig, em va sorpendre gratament per que tot i que sempre se li ha donat bé sa gimnasia, aquesta maniobra que feien per a pujar-la a sa montura és força complicada, al manco per jo....jejeje.

Sa foto està presa ahir a l'acte de cloenda de la fira d'es cavall de raça menorquina celebrat al recinte ferial d'es Mercadal, eren gairebé les 14:00 i estava poliscant una mica (es poden distingir ses gotes de pluja en algunes parts de sa foto) s'avantatge va ser que amb els núvols sa llum era bastant suau per a s'hora d'es dia en que ens trobavem.

Jaume Franch
19/05/2014, 11:49
Com que no trobo manera de fotre't canya amb aquesta foto, m'invento una "pega".
Bé, és més una observació, per dir cosa... : Potser l'enquadrament guanyaria un pel si l'aire que li sobra per baix el guanyés per dalt, on hi ha ben aprop el cap d'una de les dues protagonistes de la foto.

Des de quan tens una Nikon 300???.

La veritat és que et trobem a faltar i desitgem que, quan puguis i vulguis, et tornis a reengantxar al fòrum.

Joan A. Gomila
19/05/2014, 14:26
Jaume, vaig deixar més aire per baix per que no volia que els cossos de les dues noies quedàs tan centrat si no que volia que quedassin més a la part de dalt, més que res per que em va semblar que compositivament quedava millor, encara que amb açò com amb moltes altres coses...per gustos...colors!!!

La D300 la vaig comprar de segona mà a nikonistas, crec que devia ser el més d'octubre o així...no ho recordo prou bé, per que el preu em va semblar massa bò com per deixar-la passar.

Lafebre
20/05/2014, 09:24
Bé Joan A., com que sembla que et queixis que fa temps que no et fotem canya, no t'amoïnis, ja ho faré jo ara, ha,ha. No veus la imatge una mica magentosa?.

Encantat de "veure't" de nou pel forum, Joan. Ah!, i felicitats per la teva filla.

Bep Taltavull
20/05/2014, 14:40
Bona imatge Joan, em pensava, a primer cop d'ull, que aquestes "partícules" en suspensió, eren granets d'arena de la pista... més mèrit te haver captat la pluja... :very_drunk:

M'agrada la composició general encara que no es vegi l'expresió de na Teresa... hauria estat molt bo veure quina cara feia...

Veig més enfocat el terra del primer pla que les acròbates, potser vas tardar en disparar i el cavall havia caminat uns metres...

Segur que en tens alguna més...:very_drunk:

Joan A. Gomila
20/05/2014, 16:50
Vicenç, el tema de la dominant magenta sa veritat és que li vaig notar en pujar-la però com que no estic molt acostumat a "veure" dominants la vaig deixar tal qual per veure si vosaltres també li veieu o no.

Bep, el tema de s'enfocament el tenia amb enfocament continuu per que vaig pensar que amb el moviment de s'egua seria el més convenient. No estic gaire acostumant a fer ús d'aquest sistema d'enfocament i crec que per sa propera vegada no l'empraré ja que tampoc es movia gaira ràpid i possiblement amb enfocament puntual normal sa foto m'hauria quedat millor. També estic pensant a veure si no vaig ajustar prou bé s'enfocament fi tal com em vas dir tu....

En tenc més sense processar si n'hi ha cap altra que m'agradi miraré de pujar-la també.

Gràcies a tots per ses vostres apreciacions.

Pepe Peñafiel
20/05/2014, 18:32
Menuda artista tienes en la familia.
Realmente debe de ser algo muy bonito de ver.
Me encanta verte por aquí de nuevo Joan

Joan A. Gomila
27/05/2014, 19:18
Gracias por tus comentarios, Pepe.