PDA

Ver la versión completa : Matinada a l'interior



Bep Taltavull
20/05/2014, 21:59
Una fotografia d'aquest hivern... ja no podia dormir més i vaig decidir sortir a veure que hi havia, eren les 05:00h, vaig agafar els trastos i vaig partir.

Això va ser la sortida de sol, cosa que no faig quasi mai... combinar dues fotos, una exposició per el cel i una altre pel terra.

1699

Francisco Aviles
20/05/2014, 22:40
Molt guapa, Bep

Jaume Franch
21/05/2014, 22:29
Molt guapa la foto. Al menys, matinar va valdre la pena, encara que fos per insomni.
He observat que aquesta foto, suposo que per aquestes zones en penombra, la veig bastant diferent segons el monitor amb la que la he editada (3).

Raul Sintes
22/05/2014, 16:33
M'agraden els color d'aquesta terra rotja i els matissos verds del camp. Veig que estèm canviant el xip, hi ha altres indrets fotogènics que no son la mar.

Lafebre
23/05/2014, 12:01
Coincideixo amb en Raül, el color de la terra roja i els matisos de verd, són molt bons. També m'agrada molt el volum que li has donat als núvols. Una observació, malgrat la posició de la sortida del sol, si haguessis donat una mica més de llum a la muntanya de la dreta, no creus que hagués quedat millor?

Segona observació. Encara no entenc com en aquestes hores de la matinada, i a més a més a l'hivern, un és capaç de fer fotos tan bones. Al·lucino, la veritat :cool:

Pepe Peñafiel
24/05/2014, 11:16
Una imagen muy bucólica. Si señor
Tiene razón Vicenç en quizá echar de menos algo más de luminosidad en la montañita de la derecha.
Bonita paleta de colores.

Bep Taltavull
24/05/2014, 19:47
Gràcies companys, teniu tota la raó la part dreta està una mica subexposada... vaig fer un revelat diferent dels que estic acostumat a fer i no m'en vaig sortir...

A la propera ...

Joan A. Gomila
27/05/2014, 19:12
Tot i el que ja han comentat els companys, destacaria el fet de que hagis cercat una imatge diferent a les marines a les que ens tens tan ben acostumats. Bona feina, llàstima de la subexposició ja comentada però açò també forma part del joc de l'aprenentatje constant.

Bep Taltavull
28/05/2014, 17:30
Gràcies Joan :very_drunk:

Carlos Silvestre
28/05/2014, 20:58
Invierno y saltando de la cama tempranito? Eso ya es un mérito. También la foto con el sol a punto de salir por el ángulo de las colinas.

Bep Taltavull
04/06/2014, 21:40
Gracias Carlos, siempre digo que no sirve de nada el tener una fotografia en la cabeza, se tiene que realizar.