PDA

Ver la versión completa : Pentinant pedres



Bep Taltavull
04/06/2014, 21:49
Em sap greu participar poc últimament, estic molt liat amb una série de reportatges que s'han anat succeïnt i no em dona temps de res...

A veure si així vos dono una mà als que entrau més darrerament...

Em va fer gràcia l'angle que formava l'aigua quan entrava a dins l'escletxa i li servia de marc a la pedra del primer pla.

Aquesta foto la podeu veure a l'exposició social del Fotoclub del Cercle Artístic.

1737

Carlos Silvestre
05/06/2014, 10:23
Buen BN. El movimiento del agua en su punto y hasta el viñeteado favorece la imagen.

Raul Sintes
05/06/2014, 16:56
Molt be Bep, hi vaig anar a veure-la el passat dilluns amb un grup de companys dels "Amics del Clic" de Maó i la veritat haig de dir-te que el nivell de la exposició és molt alt.
Enhorabona per tu i tots els teus companys dels quals en coneixèm uns quants afiliats a Fotofinde.

Pepe Peñafiel
07/06/2014, 08:32
Buen B&N, preciosa composición, me molesta un poco la piedra superior derecha que con ese degradado en blanco a modo de paspartú queda algo falta de espacio en ese ángulo.

Lafebre
07/06/2014, 13:26
Aquesta vegada -i em sap greu- discrepo dels comentaris anteriors dels companys. Bep, tu tens unes marines excepcionals i així t'ho he dit més d'una, dues i tres vegades. Però pel meu criteri, aquesta no és pas una d'elles. M'agrada el to i la textura de les roques però en canvi, no sé pas que té l'aigua que, per mi, desdiu de la resta. Trobo que l'aigua té una espècie de textura que no me la fa atractiva.