PDA

Ver la versión completa : Boca del tunel de Ferreries



raulsintes
27/06/2012, 15:56
L'altra dia vaig pujar a dalt de s'Enclusa i vaig poder treure aquesta perspectiva

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11761 3&g2_serialNumber=1

Fabricante SONY Modelo DSLR-A300
Valor de Apertura f/13 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 135 mm
ISO 200 Modo de Contador Spot
Velocidad de Obturador 1/120 sec Fecha/Hora mar 15 may 2012 11:36:01 CEST
IPTC: Leyenda SONY DSC Orientación Normal (O deg)
Unidad de Resolución Inch Resolución X 240
Resolución Y 240 Compresión Jpeg Compression
Valor de Brillo 8,87 Contraste 0

CarlosSilvestre
27/06/2012, 16:02
Curiosa imagen que me evoca una montaña violada.
La veo bien de luz y contraste.
¡Vaya faena les han hecho a los propietarios de la casa con la piscina!

VLafebre
27/06/2012, 16:35
Coincideixo amb en Carlos sobre la bondat de la llum i el contrast, tot i que les 11 del matí, i menys en aquesta època de l'any, no és la millor hora per fer fotos. També m'agrada la composició en diagonal que mostra, així com el detall d'aquesta casa que ha perdut la privacitat.

Hi ha un detall, però -i em sap greu fer-me reiteratiu (pesat?)- sobre el color. I és que aquesta també la veig amb dominant vermell-magentosa. Hi ha càmeres (no sé si la teva Sony ho és, d'aquestes) que el seu sensor acostuma a donar tonalitats d'aquest tipus.
En aquest cas, la dominant no és exagerada, però és evident.

PepePenafiel
27/06/2012, 20:42
Curiosa toma, si.
Vicenç, la afinidad de la cámara sony por esa tonalidad es alta, te lo digo por experiencia.

raulsintes
28/06/2012, 11:45
Vicent, aquesta terra és molt vermellosa en aquesta zona. No et sabria dir si és la càmera o si realment és així. :-?
En quant als vesins del xalet, com no hi eren, no els hi vaig poder preguntar si els molestava o no la presa de la foto. ;D

joansotil
29/06/2012, 08:28
raul sa foto m´agrada però me sembla que hi faria falta veure un poc més de carretera, supós que devies está limitat per es terreno. lo d´es comentari d´en Vicenç de sa tonalidad estic amb tu, sa terra per ferreries es molt vermella i s horari tampoc acompanya.