PDA

Ver la versión completa : Cavalleria



Raul Sintes
22/06/2014, 17:23
Acabo de fer un taller de fotografía en blanc i negre (o sento Jaume) i estic pràcticant lo poc que he après.
Aquesta és un format que he volgut donar a n'aquesta foto ja que tan el cel com la mar eren planes, per tant, en sobrava cel i mar per tots els costats.
Ja en direu què en pensau.

Objectiu 70/210, focal a 127 mm. f/9, ISO 100, 1/125

1794

Carlos Silvestre
22/06/2014, 17:54
Bien trabajado este BN. El cielo no ayuda tal y como dices. Podías haber intentado una exposición más larga para suavizar el mar y que contratará todo más con la roca. Es una sugerencia pero veo que has aprovechado el curso. Ahora si nos dices cómo has hecho la conversión a monocromo....

Francisco Aviles
22/06/2014, 22:18
Molt bé Raul veig que li trovas profit...

Lafebre
23/06/2014, 11:08
En línies generals estic d'acord amb el comentari d'en Carlos. M'agrada la composició i format final de la foto. Una mica més de contrast en general i a la roca de la dreta en particular crec que l'afavoririen.

Raul Sintes
23/06/2014, 15:38
Posiblemente tengáis razón que debería haberle dado más tiempo de exposición para suavizar el mar, pero creo que sería otra foto. Me gustó así debido al corte del mar debido a la incidencia del viento.

Joan A. Gomila
26/06/2014, 17:11
El tema del temps d'exposició realment és a gust de l'autor i si a tu et sembla millor així, ho hem de donar per bò. Per altra banda, crec que si que és un aspecte a valorar sa possibilitat que apunta en Vicenç en quan a donar més contrast.
Ben resolt la manca d'interés del cel retallant sa imatge i donant-li aquest format.