Ver la versión completa : Focs artificials
Joan A. Gomila
26/06/2014, 01:14
Bona nit, al.lots,
Aquesta nit he pogut fotografiar es focs artificials de Sant Joan gràcies a ses indicacions d'en Bep, Jaume, Toni i Carlos. Per cert es grup de wasap ha estat de gran ajuda per que així hem pogut estar en contacte en el precís moment que em feia falta.
Vos deix una de ses fotos que he fet:
1812
Nikon D300 amb AF-S Nikkor 35mm 1.8. ISO 400, f/8, exposició 15 segons (jugant amb sa cartolina). Processat bàsic en ACR i redimensionat amb PS.
Jaume Franch
26/06/2014, 11:22
Doncs per ser la primera vegada no està mal.
Crec , de totes maneres , que has començat jugant fort. Ho dic per voler captar a la vegada es castell i els focs, l'ús de cartolina parcialitzant la captura, etc.... Deunidó!.
Però, coneixent-te, sé que no pararàs fins a aconseguir-ho amb llums equilibrades.
Segueix, segueix.
Sebastia Lluch
27/06/2014, 08:49
Hola Joan, me gusta particularmente la composicion.una pregunta¿ que es la luz de encima del castillo.
Joan A. Gomila
27/06/2014, 11:10
Jaume: Gràcies pel teu comentari, serà qüestió d'anar afinant de cara a l'any que ve.
Sebastià: Si un dia passes per es castell veuràs que te una petita torre damunt i també està iluminada, supòs que és a açò a lo que et refereixes.
Bàsicament coincideixo amb el comentari d'en Jaume. Llàstima dels punt cremats, però la composició m'agrada molt.
Carlos Silvestre
27/06/2014, 13:30
Pues sí no fuera por la excesiva iluminaciòn de la torre el resto me parece molt bè.
Pepe Peñafiel
28/06/2014, 11:17
De acuerdo con los colegas.
Felicidades por doble motivo, ya has hecho una foto que yo tengo también pendiente y ademas está más que bien para ser la primera.
Raul Sintes
28/06/2014, 15:31
Després de veure totes ses recomanacions que et fèren per watsapp, no se com t'ho vas fer per aconseguir imatges com aquesta.
Joan A. Gomila
29/06/2014, 23:17
Gràcies a tots pels vostres comentaris.
Bep Taltavull
11/07/2014, 16:21
A veure si em poso un poc al dia després de tant de temps sense participar...
Veig que t'en vas sortir bastant bé, deu ser molt difícil tenir el control de les llums en la seva totalitat.