PDA

Ver la versión completa : Camí arbrat

Lafebre
04/07/2014, 12:12
Camí arbrat a prop de Balenyà, a la comarca d'Osona.

1827ISO 1000
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/11
1/320 sec.

Jaume Franch
05/07/2014, 10:49
Quina preciositat de lloc !!! Molt bona llum. On és?
Llàstima que no estigui enfocat a mida que allunyes la mirada cap el punt de fuga.

Pepe Peñafiel
06/07/2014, 09:40
Idílica imagen, encuadrada con gusto exquisito.
Conociéndote como te conozco te hago esta pregunta ¿hay dominante magenta sobre los troncos de los árboles?. Ese asfalto me recuerda algunas de mis imágenes y la sensación que "contagia" esa coloración al resto de la fotografía

Lafebre
06/07/2014, 16:23
Quina preciositat de lloc !!! Molt bona llum. On és?
Llàstima que no estigui enfocat a mida que allunyes la mirada cap el punt de fuga.
Jaume, com dic a la descripció, és a prop de Balenyà, un poble de la comarca d'Osona. No és un bosc, és un camí arbrat. A cada banda dels arbres hi ha camps de conreu.

Lafebre
06/07/2014, 16:31
Idílica imagen, encuadrada con gusto exquisito.
Conociéndote como te conozco te hago esta pregunta ¿hay dominante magenta sobre los troncos de los árboles?. Ese asfalto me recuerda algunas de mis imágenes y la sensación que "contagia" esa coloración al resto de la fotografía
Gracias por el comentario Pepe. ¿Dominante magenta sobre los troncos, dices? Pues la verdad, yo no la aprecio, pero no digo que no. Pero si existe, que conste en acta que jamás, jamás, jamás ha sido como consecuencia de un acto voluntario y/o predeterminado. :very_drunk:

Raul Sintes
06/07/2014, 17:10
Com ja t'han dit els companys, el lloc és fantàstic i afegiré una altre comentari, el format que has donat a la foto li dona un plus afegit a la imatge.

Pepe Peñafiel
06/07/2014, 21:22
Gracias por el comentario Pepe. ¿Dominante magenta sobre los troncos, dices? Pues la verdad, yo no la aprecio, pero no digo que no. Pero si existe, que conste en acta que jamás, jamás, jamás ha sido como consecuencia de un acto voluntario y/o predeterminado. :very_drunk:
No estoy seguro Vicenç, sabes que las dominantes no son mi especialidad, era una impresión y desde luego dudo sobre ella.
Un saludo

Joan A. Gomila
07/07/2014, 07:42
Bon enquadrament i molt bé també la suavitat de tonal, imagin que deu estar feta cap a l'horabaixa i potser per açò l'asfalt i els troncs tenen aquest color que li sembla a en Pepe una dominant magenta?

Carlos Silvestre
07/07/2014, 15:02
De momento no la juzgo porque la veo en una pantalla inadecuada...pero promete!!!

Carlos Silvestre
10/07/2014, 20:32
Un refugio ante el calor ese espacio tan frondoso. La foto me parece muy bien buscada (ahí hay fotógrafo). No obstante me parece que ganaría con algo de contraste.
Buena foto de nuevo.

Jaume Franch
11/07/2014, 00:08
Soy el único que veo esa parte central, la del punto de fuga, poco nítida, borrosa?.

Bep Taltavull
11/07/2014, 17:05
Bona imatge!!! referent al comentari d'en Jaume sobre el desenfoc, crec que, o hauria d'estar més desenfocat, o, totalment enfocada, però amb una focal de 200mm i

un f/11 tenies la hiperfocal a 120mts... que crec que no hi estaves... per tant era quasi imposible que sortís tota enfocada, però deixant de banda aquest aspecte la trobo realment be.

Lluis Surralles
11/07/2014, 22:20
Aquest paisatje si que té, pel meu gust, el color perfecte. No com els darrers paisatjes que vaig comentar uqe em semblaves un pel sobreexposats. Molt bona foto: color composició, enquadrament.