PDA

Ver la versión completa : El plaer de llegir



Jaume Franch
07/07/2014, 19:27
Llegir mentre es pren el sol deu ser un plaer, sobretot a Baden-Baden.

Esperonat per alguns comentaris, us pujaré algunes fotos de la meva collita viatgera. En aquesta ocasió, un robat.

1842

Nikon D300 - 18-200mm a 200mm, ISO200 - f/5,6 - 1/125seg. - 1000x1000pix - 417Kb

Pepe Peñafiel
08/07/2014, 18:45
Atrevido porque nos "robas " la cara en este robado. No se ve lo que está haciendo pero tu nos lo indicas. quizá quitaría algo de verde por arriba

Joan A. Gomila
09/07/2014, 14:16
Deixant de banda qüestions tècniques on no li veig res a corregir, crec que seria interessant haver agafat una part del llibre que suposadament aguanta amb la mà ja que així l'observador sabria de que va l'escena. D'aquesta manera tu ens has hagut de dir el que estava fent la protagonista, no t'ho prenguis malament, Jaume, però és com si en aquest cas s'historia estàs inacabada. No sé si m'explic....

Una altra cosa, ens pots explicar el motiu d'haver triat aquest format quadrat? Vas voler retallar algun element que sobrava de l'escena? o tan sols és una qüestió de gust personal? Ho dic per que en Pepe opina que li sobra una mica de verd per la part de dalt i si es retallàs un poc per dalt ja no tindria aquest format que has triat tu. Jo en tenc dubtes de si n'hi sobra o no de verd per dalt però m'agrada el fet de que hi hagi verd al davant i al darrera de la protagonista.

Lafebre
09/07/2014, 17:07
Una mica d'humor… Té raó en Joan A. respecte haver agafat una part del llibre perquè, val, ens creiem que la protagonista està llegint perquè ens ho dius tu, perquè si ens guiem per la posició de la seva ma i ens dius que s'estava fent un "porro" enlloc de llegir, també ens ho haguéssim cregut. :o

Jaume Franch
09/07/2014, 20:29
1847

Totalment d'acord amb vosaltres, porro inclòs. :cool:

El format quadrat: Moltes de les fotos que us pujo al fòrum, abans han estat preparades per ser publicades a Instagram. Com sabeu, el format allà és obligatòriament quadrat. Una vegada feta la foto i publicada, em fa mandra tornar a treballar-la per donar-li el format apaisat o vertical. No hi ha més motiu.

Us torno a convidar a veure les més de 500 fotos que he publicat allà : http://instagram.com/jaumefranch

Carlos Silvestre
10/07/2014, 20:37
Pues parece que se está liando un canuto:cool:
La foto en sí no solo sugiere eso sino un montón de posibilidades e historias que no hacen sino realzar la intención de la foto. Muy "fotera".

Bep Taltavull
11/07/2014, 16:52
Bona imatge Jaume... realment em pensava que estava liant un canuto... i... si he de dir-te la veritat... la veig en monocrom...:cool:

Lluis Surralles
11/07/2014, 22:26
Molt bona foto, Jaume. Es cert que no es veu que estigui llegint pero m´es igual. Llàstima que la mà està cremada.

Jaume Franch
11/07/2014, 23:17
Bona imatge Jaume... realment em pensava que estava liant un canuto... i... si he de dir-te la veritat... la veig en monocrom...:cool:
No us entendré mai... en B&n!. Demóstram-ho. Et passo l'original, si vols.

Pepe Peñafiel
12/07/2014, 09:13
No us entendré mai... en B&n!. Demóstram-ho. Et passo l'original, si vols.

:D:D
Bep…¡provocador!!:very_drunk: ( es brooooma..)

Bep Taltavull
12/07/2014, 12:03
...jajaja... podria parecer que realmente lo he dicho para provocar, pero la verdad es que yo la veo en monocromo, no sé, a lo mejor es que tengo un problema visual... ;)