PDA

Ver la versión completa : Forat a l'infinit



imported_admin
03/06/2012, 18:59
Fa molts anys vaig estar a l'entrada d'aquest túnel que hi ha al costat del far de Cavalleria. No recordo si va ser perque no duiem llanterna o per quin motiu, no varem entrar.

Avui sí. En Bep ens ha deixat una llum frontal i m'he endinsat dins la roca fins arribar a aquesta "finestra" al mar. M'ha fet recordar alguna peli d'aventures. I m'he aventurat a fer la foto amb flash. I no em desagrada com ha quedat, tot i que lan qualitat del que surt aquí no fa justícia a la foto abans de pujar-la (??).No ho entenc.

M'han dit també que per aquí es veu una posta de sol ... ::)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11687 5&g2_serialNumber=2

VLafebre
04/06/2012, 12:48
El lloc, pel que es pot intuir a la foto, ha d'ésser espectacular. Tens raó Jaume que el resultat que s'aprecia no fa justícia al que deu ser l'indret al natural. Jo entenc que aquí hi ha un problema de contrast de blancs. Al disparar amb flaix, la càmera et dóna automàticament la temperatura de color calculada per la llum del flaix, el que fa que el fons sorti massa "fred". L'altra cosa que li veig al fons és que està sobreexposat. En casos similars -quan m'hi he trobat alguna vegada- he hagut de compensar la càmera am algun valor EV de menys. Si has disparat en raw crec que encara la pots salvar bastant bé partint de dues fotos revelades diferent a partir del mateix raw.

antoniasanchez
04/06/2012, 17:02
M'agrada molt la foto. Jo vaig ser incapaç de fer-ne cap.

beptaltavull
04/06/2012, 21:25
Estic bastant d'acord amb en Vicenç, es podria revelar com a objecte intel·ligent, de fet jo l'hi estic
fent, encara no he tingut temps d'acabar-la, personalment vaig optar per disparar sense flash... ja ho veureu ;) ;) ;)

PepePenafiel
19/06/2012, 17:23
ESta se me habia escapado.
¿se podía compensar el flash subexponiendo algo mas? porque creo así hubiesemos matado dos pájaros de un tiro y la imagen a través del forat hubiese sido mas natural.
Lo que no sé es si se podía apreciar esto en al pantalla de la cámara.

CarlosSilvestre
20/06/2012, 08:17
Muy sugerente esta foto Jaume. Especialmente atractiva resulta la disposición de las estelas en el mar que dan la falsa sensación de rayos de sol. Como apunta Pepe es posible que mejorara con la roca algo menos iluminada.

AntoniCladera
20/06/2012, 12:09
Una foto impensable al meu àlbum. Ben ideada i composada i, per altra banda, d'acord amb els comentaris de Carlos i Vicenç.
Salut