PDA

Ver la versión completa : Somnis d'infantesa



Bep Taltavull
14/07/2014, 21:19
Avui vos deixo una de tantes, d'un reportatge que em van encarregar per un cartell d'un espectacle.

En principi l'havia de fer en Joan A. però al final no hi va poder anar i m'el va passar a jo.

Gràcies Joan... va per tu :very_drunk:

1866

Francisco Aviles
14/07/2014, 21:48
Molt Bona Bep,una imagen que trasmite muchas cosas

Jaume Franch
14/07/2014, 23:27
Sembla que és el que s'esperava de la foto, segons el títol.
Aquest vinyetejat en clar creus que li dona un plus?

Carlos Silvestre
15/07/2014, 10:59
Me gusta la estética, tonalidad y composición. No tanto el viñeteado.

Lafebre
16/07/2014, 11:36
Bep, com que pel vinyetejat ja t'han dit massa coses (Entenc la teva intenció -i la comparteixo- al fer-ho, però potser no se l'hi ha tret tot el rendiment desitjable, jo l'¡hagués deixat encara més blanc), centraré el meu comentari en el concepte i composició de la foto per dir-te que m'encanten.

Bep Taltavull
16/07/2014, 15:33
Bueeeeno... a veure... la meva ideia en quan al vinyeteig es que si es clar, com es el cas, per mi representa un somni dolç, positiu, com dins un núvol...

si es un vinyeteig fosc, per mi, es més una pesadilla... algo negatiu...

La meva ideia inicial era fer-lo del tot blanc i que no es pogués distingir on començava i acabava la foto... però el fotograma era massa just i no donava per més...

Gràcies per la vostra opinió :very_drunk:

Jaume Franch
16/07/2014, 21:33
Potser la teva idea de reflectir un somni funcionaria si no hi hagués el marc tant definit.

Bep Taltavull
18/07/2014, 17:26
Potser la teva idea de reflectir un somni funcionaria si no hi hagués el marc tant definit.

Segurament que si Jaume.:very_drunk:

Joan A. Gomila
18/07/2014, 18:28
M'agrada molt sa foto. He de dir que vas fer un treball excepcional amb totes ses fotos d'aquest reportatge i crec que es viratge sepia li va que ni pintat i vas reflectir molt bé s'ambient i ses sensacions que transmet s'espectacle musical.
En quan al tema del vinyeteig, crec que és una qüestió de gust personal, a uns els hi pot agradar i a altres no, però açò passa en fotografia igual que en moltes altres arts.
Finalment, sobretot pels de la zona de llevant, es mes de novembre farem aquest espectacle a n'es Teatre Principal, si vos agrada sa música vos recoman que hi aneu. Sé que no som es més indicat per valorar-ho per que en form part d'ell però ses crítiques que vam rebre de ses dues representacions a Ciutadella van ser molt bones.

Jaume Franch
18/07/2014, 20:04
Joan, actues amb el Cor de Gospel?

Raul Sintes
19/07/2014, 11:44
Serà interessant anr-hi, supòs que ho fareu a saber quant es faci la representació.