PDA

Ver la versión completa : Moteres



Lafebre
16/07/2014, 13:20
A les trobades de Harleys no només hi ha senyors barbuts amb gerres de cervesa, sinó que també hi podem trobar senyores amb personalitat...

1868
ISO 400
Nikkor 80-200 a 185 mm, f/4
1/2000 sec.

1869
ISO 400
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/3,2
1/1000 sec.

Francisco Aviles
16/07/2014, 15:07
Molt bonas fotos, y valentas donas

Bep Taltavull
16/07/2014, 15:23
Molt bones imatges Vicenç... molt be dius... amb personalitat.

Molt bon desenfoc a les dues... em crida especialment l'atenció la calidesa de la primera... com tenies el balanç de blancs??

Fotofindera... la primera!!!

Carlos Silvestre
16/07/2014, 15:44
Dos buenos retratos de gente con carácter. me gusta mucho la tonalidad de la primera. En la segunda creo que has recortado "demasiado" por abajo.

Raul Sintes
16/07/2014, 19:52
Excelent la primera.

Jaume Franch
16/07/2014, 21:31
M'agraden les dues.

Lafebre
18/07/2014, 15:19
Dos buenos retratos de gente con carácter. me gusta mucho la tonalidad de la primera. En la segunda creo que has recortado "demasiado" por abajo.
Vamos a ver si te he interpretado correctamente, Carlos. Supongo que tu te referías a algo así, aunque no necesariamente debía aparecer el faro de la moto, sino que la foto podía estar cortada justo por encima del faro. Si, ¿no?. Vaaaaale, creo que te interpreté correctamente. :very_drunk:.

1875

Lafebre
18/07/2014, 15:37
Molt bones imatges Vicenç... molt be dius... amb personalitat.

Molt bon desenfoc a les dues... em crida especialment l'atenció la calidesa de la primera... com tenies el balanç de blancs??

Fotofindera... la primera!!!

Bep, tal com disparo la majoria de les vegades, el balanç de blancs el tenia en automàtic, encara que després l'ajusti en el moment de l'edició, tant si ho faig amb ACR o amb NX2, com va ser en aquest cas. Normalment només ajusto el balanç de blancs en manual quan disparo dins de pavellons esportius per tal que la llum dels leds de la publicitat dinàmica no m'afecti. En aquests casos procuro acostar-me a peu de pista i prenc la lectura amb la cartrolina gris. Aquesta operació no cal fer-la sempre, però. Per exemple, jo tinc desada a la memòria de la càmera la lectura del pavelló Blaugrana i l'activo cada vegada que hi vaig.

Bep Taltavull
18/07/2014, 17:18
Bep, tal com disparo la majoria de les vegades, el balanç de blancs el tenia en automàtic, encara que després l'ajusti en el moment de l'edició, tant si ho faig amb ACR o amb NX2, com va ser en aquest cas. Normalment només ajusto el balanç de blancs en manual quan disparo dins de pavellons esportius per tal que la llum dels leds de la publicitat dinàmica no m'afecti. En aquests casos procuro acostar-me a peu de pista i prenc la lectura amb la cartrolina gris. Aquesta operació no cal fer-la sempre, però. Per exemple, jo tinc desada a la memòria de la càmera la lectura del pavelló Blaugrana i l'activo cada vegada que hi vaig.

Gràcies Vicenç per la teva explicació.

Respecte a la segona foto i el comentari d'en Carlos, també vaig interpretar el mateix que tú... jajajaja... aquesta m'agrada força, si no fos pel desenfoc selectiu... :very_drunk:

Joan A. Gomila
18/07/2014, 18:21
Excel.lents sobretot sa primera. Fotofindera!!!

Jaume Franch
30/07/2014, 20:57
M'encanta en particular la que es veu el far de la moto.

Francisco Aviles
30/07/2014, 23:28
Yo opino lo mismo que Carlos ,esta mejor la segunda sin tanto recorte por abajo, muy buena "vision" Carlos