PDA

Ver la versión completa : Es Rai



Francisco Aviles
17/07/2014, 22:29
Un tipo de pesca muy relajante,practicado en nuestra isla desde hace muchos años, ese atardecer habia una luz muy especial.1871

Jaume Franch
17/07/2014, 22:43
Bonita luz.
En que consiste esa modalidad de pesca?

Francisco Aviles
18/07/2014, 14:51
Es una red circular, que una vez lanzada se cierra con un sistema de cuerdas y quedan atrapados los peces e la red ,en las rocas hay un tipo de alga que comen algun tipo de peces como las saupas y cuado suben a comer se lanza es rai, hay que tener paciencia,pero quien domina la tecnica consigue muy buenas pescadas.
Salud

Lafebre
18/07/2014, 15:50
Xiscu, és un dir, però m'he hagut de mirar la foto dues vegades per adonar-me'n que hi havia un personatge a la foto. Aquest personatge, degut al color de la seva indumentària quasi que passa desapercebut al confondre's amb el color de les roques. Crec que la foto guanyaria molta força si l'haguessis situat en un altre lloc tenint l'aigua com a fons i buscant un nou enquadrament. Vaja, és la meva impressió.

Francisco Aviles
18/07/2014, 16:44
Segur que si tens raó vicenç, no es veu massa

Bep Taltavull
18/07/2014, 17:21
Pens que la imatge no fa honor al títol... si fos en acció de pescar...

També coincideixo amb el comentari d'en Vicenç.

Jo sabia en que consistia aquest tipus de pesca, però he cercat aquest video que es més ilustratiu... http://www.youtube.com/watch?v=XG_JsE2sryg

Joan A. Gomila
18/07/2014, 18:22
Estic d'acord amb en Vicenç i en Bep.

Francisco Aviles
18/07/2014, 22:40
Pens que la imatge no fa honor al títol... si fos en acció de pescar...

També coincideixo amb el comentari d'en Vicenç.

Jo sabia en que consistia aquest tipus de pesca, però he cercat aquest video que es més ilustratiu... http://www.youtube.com/watch?v=XG_JsE2sryg
Gracies Bep,un video molt bo

Raul Sintes
19/07/2014, 12:05
Al menys sa foto a servit per veure un art de pesca pràcticament desaperegut a dia d'avui. Amb Bep és tot un libre obert als conèixements!! jo hi afegiré, amb el vostre permís, aquell refrà tan menorquí de "sa salpa i sa dona, tot l'any és bona".

Jaume Franch
19/07/2014, 13:28
1. Si subexposes el jersey del pescador talvegada destacarà el suficienbt com per que no passi desaperçebut.
2. Bon vídeo Bep. Els amants de la pesca de vorera t'ho agraïm.
3. Sa Salpa és bona?

Bep Taltavull
19/07/2014, 16:00
2. Bon vídeo Bep. Els amants de la pesca de vorera t'ho agraïm.
3. Sa Salpa és bona?

Encara m'hi considero jo també pescador de vorera... ho he estat durant 30 anys, després de barca i ara ja , només llançat... per cert, ara fa estona que no hi vaig...

i la salpa... com deia el meu avi... si no hi ha res méeeees... jajajaja