Ver la versión completa : Ssssueños...
Bep Taltavull
18/07/2014, 17:37
Ja farà dues setmanes que vaig fer una visita llampec a Barcelona amb la família i vaig aprofitar per quedar amb en Vicenç i fer un tomb amb ell...
Jo no vaig portar la càmera perque creia que no valia la pena per tant poc temps i com que la meva filla major portava la seva, una Nikon D7000...
En alguna ocasió vaig pensar amb en Jaume i el seu iPhone... per això també vaig fer fotos amb el mòvil...aquesta no te tanta qualitat com les del iPhone...
Moltes gràcies Vicenç per la teva companyia i recomanacions.
1877
Joan A. Gomila
18/07/2014, 18:35
Em sap greu, Bep, a jo no em diu gran cosa aquesta foto. Potser és que estic acostumat a veure fotos teues impresionants de paissatge, bodegons i nocturnes...no ho sé.
Em distreu una mica la figura moguda de s'al.lota que està damunt sa figura inmòbil de s'al.lot. Potser si haguessis esperat unes dècimes de segon a disparar i que sa figura de s'al.lot es veiés completa seria més correcta.
Jaume Franch
18/07/2014, 19:58
Jo penso que en Bep ha pujat la foto com a testimoni de la seva estància a BCN sense càmera. No crec que esperi que l'aplaudim per aquesta, oi Bep?
Bep Taltavull
19/07/2014, 12:04
Jo penso que en Bep ha pujat la foto com a testimoni de la seva estància a BCN sense càmera. No crec que esperi que l'aplaudim per aquesta, oi Bep?
Tens raó Jaume, mai m'espero aplaudiments de ningú, però si opinions... es el que ens ajuda a créixer...
El cas es que a Menorca no hi ha metro i aquest tipus de foto es imposible...i em feia ganes provar-ho... :(
Estava assegut esperant el tren i vaig veure la imatge del home quiet, vaig preparar el mòvil i esperava que passàs algú per aconseguir aquest efecte...
vaig sentir que s'apropava el tren i ja no vaig poder esperar més, ja que si no em quedava sense la foto... em va fallar l'enquadrament del cartell, la nopia que passava... etc... :(, però la tenc!!!
Entenc la teva intenció en fer aquesta foto Bep, però aquest tipus de fotos (bé, de fet, tot tipus de fotos, i tu prou que ho saps) requereix paciència i no has de tenir pressa. Si un cop feta la foto veus que no és ben bé allò que volies, doncs a esperar uns quatre minuts fins que vingui el següent, de metro. Però, es clar, això, amb la familia al complet, no es pot fer.
Gràcies per la teva trucada quan éreu a Barcelona. Això ens va permetre passar una bona estona plegats i em va permetre, a més, conèixer a ta filla Anna. Dóna-li records, sisplau. Una abraçada. :very_drunk:
Carlos Silvestre
20/07/2014, 20:44
Veo que has intentado algo interesante pero que te ha faltado angular. Me recuerda el estilo urbano de Vicens.