PDA

Ver la versión completa : Sa torra de Punta Prima



Raul Sintes
19/07/2014, 12:18
f/16; ISO 100; vel 1/20; dist focal 22 mm.


1881

Jaume Franch
19/07/2014, 12:56
Guapa !
El cel el veig un pel raret.

Bep Taltavull
19/07/2014, 16:03
Em falta nitidesa al primer pla i contrast a la torre, però dona el pego... color i composició.

Mollt bé

Francisco Aviles
19/07/2014, 17:43
Raul,las matas de delante les falta algo de nitidez, lo demás bien..
Buen finde

Lafebre
20/07/2014, 17:03
Coincideixo amb en Bep sobre la manca d'una mica de contrast a la torre, però en canvi, aquesta manca de nitidesa en el primer pla, (no sé si és volguda o no) en aquest cas, no em fa nosa.

En canvi -i això no és culpa del fotògraf- el que em molesta moltíssim és l'incivisme de la gent, com es pot apreciar en el terra, sota els matolls. Moltes vegades m'he preguntat què en treu la gent, d'actuar així. Crec recordar que va ser Einstein qui va dir: "Només hi ha dues coses que són infinites: l'Univers i l'estupidesa humana. I de l'Univers, no n'estic tan segur"

Joan A. Gomila
21/07/2014, 08:33
Estic d'acord amb els comentaris que heu fet. Potser la tonalitat del cel quedaria millor pujant-li una mica sa temperatura? És que jo també li veig una cosa extranya que no se ben bé que és.

Raul Sintes
21/07/2014, 16:39
La falta de definició de la mata del primer pla és com la vaig plantejar la fotografia ja que vaig enfocar a la torra directament. Vaig voler retallar la base de la mata per treure-li la porquería que hi havía depositada, però no em va agradar com va quedar. El contrat de la torra el vaig deixar molt dolçament amb la idea que quedés conjugant les tonalitats pastels del cel, però pot ser que donant-li més contrast i temperatura tal com deis conseguiria una millora imatge. Miraré de fer un altre revelat amb les vostres indicacions.
Moltes gràcies companys pels comentaris.

Jaume Franch
21/07/2014, 17:27
De totes maneres, Raül, si tu veus be la foto així, així hauria de quedar malgrat els nostres comentaris.

Joan A. Gomila
21/07/2014, 17:41
Molt ben dit, Jaume, hi estic d'acord, sempre ha de prevaler la idea de l'autor.

Raul Sintes
24/07/2014, 10:55
He fet un altre revelat de la mateixa fotografia, donant-li més temperatura, he passat de 5500 a 7500 i hai de dir que pareíx una altre fotografia. m'agradaven els tons suaus, pastels, amb dominant de blaus sobre tot al cel. Amb aquest segon revelat, el cel m'agrada menys però la torra ha guanyat.
El que pareix brutícia, són roques realment, tret d'un parell que n'he clonat.

1912

Joan A. Gomila
24/07/2014, 11:46
Ara seré un poc tocacu.... com diu vegades en Vicenç....

Estic d'acord amb que sa torre ha millorat respecte a sa primera foto. En quan al cel, si hagués de triar entre un i altre, em quedaria amb es segon (qüestió de gustos personals, jejeje) però si que és cert que en aquest cas, el cel te una temperatura potser massa càlida, així que si estàs avorrit jo provaria de cercar una temperatura intermitja pel cel (6.500?) i l'ajuntaria amb aquesta segona foto per tal de deixar sa torre i el terra tal com el tens ara ;)

A veure, ja he dit que açò és ser tocac.... per que estic prioritzant es meu gust personal quan el que hi ha que respectar sempre és el gust personal de l'autor, així que, senzillament et vull felicitar per sa feina que has fet i que t'ha servit per a descobrir que sa torre pod quedar millor amb aquesta darrera temperatura més càlida.

Lafebre
24/07/2014, 15:21
Doncs això va a gustos, però a mi m'agrada més aquesta segona versió.