PDA

Ver la versión completa : Natura morta



Nura
20/07/2014, 18:53
HOLA als companys i companyes del fórum. Vaig ser de les primeres en fer-m'hi, però ... ha passat el temps, han passat coses a la meva vida, ... i ara gràcies a l'amic Jaume m'he decidit a pujar, de moment, qualque foto amb la finalitat que me la comenteu. He passat un any sense fer-ne cap, la meva técnica ha minvat, millor dit, la pràctica sempre ajuda i ara m'està costant recuperar-la. Lo que si he tingut és molt de temps per pensar i, com no, amb els temes fotogràfics que m'interessen. Un d'ells ha estat la fotografía d'estudi, capsa de cartró casolana i focus casolans també, amb la temática de la "Natura morta". M'agraden molt els bodegons de "Natura morta" del mallorquí Toni Catany que va morir l'any passat. I les seves fotos m'han inspirat unes quantes de les meves.
Una d'elles és la que pujaré en aquest apartat i m'agradaria que me la comentéssiu. GRÀCIES !!! :o

Nura
20/07/2014, 18:57
Companys, ho sento molt però m'ha fallat "pujar la foto". Perdonau però ara ho deixaré perquè l'ajuda que hi ha ja me diu on he de clicar, però no se m'obre res. Fins un altre momento!!! :cool:

Francisco Aviles
20/07/2014, 22:22
Molt be Teresa, esperam ....

Carlos Silvestre
21/07/2014, 12:09
...bien muerta.

Nura
21/07/2014, 13:44
Por faaaa!!! Quien o donde debo pedir ayuda? Quien me ayuda pero, paso a paso ( como un tutorial)!!! Si no, la tendré que enterrar! :mad:

Francisco Aviles
21/07/2014, 15:20
Por faaaa!!! Quien o donde debo pedir ayuda? Quien me ayuda pero, paso a paso ( como un tutorial)!!! Si no, la tendré que enterrar! :mad:
J
Hola Teresa, aquet tutorial dn Joan tu explica molt bé
https://www.fotofinde.com/showthread.php?2164-Como-subir-una-foto-al-foro-sin-p%E9rdida-de-calidad

Nura
21/07/2014, 23:11
1898

Finalment!!!

Jaume, gràcies però si no sabia fer-ho després des teu acompanyament i de lo que, en Raül S., m'ha dit a Cala Corb, no me n'aniria a dormir tranquila. Ara, o demà, ja podeu començar a comentar-la. Us esper !!!
BONA NIT !!!

Bep Taltavull
22/07/2014, 08:49
Si el teu inspirador es Toni Catany... buuuf!!!... el que podem arribar a veure de la teva mà... ja estic impacient

Aquest primer bodegó m'agrada força, potser pel meu gust em sobrarien alguns elements, però la composició l'has resolta molt be.

No la veig a gust perque li falta nitidesa... potser al redimensionar...no crec que sigui un efecte buscat no?

Bon començament d'aquesta nova etapa :very_drunk:

PD: si poses les dades EXIF a cada fotografia que pugis, podrem entendre millor la seva realització.

Lafebre
22/07/2014, 13:20
Teresa… com que en un dels teus fils dius que podiem fotre't canya, em sap greu no fer-te cas, així que començo :): A banda de la manca de nitidesa que comenta en Bep, pel meu gust aquest bodegó el veig una mica caòtic, amb elements creuant-se entre ells. De fet, no sé on mirar… Ho sento Teresa, però és tal com ho veig.

Francisco Aviles
22/07/2014, 14:51
HolaTeresa a mi tampoco me convence,pero sigue yo tambien hago muchos que tampoco me gustan.
Salut

Carlos Silvestre
22/07/2014, 15:32
Tiene su punto art decò pero lo veo un tanto embarullado; como con demasiados elementos.

Joan A. Gomila
22/07/2014, 17:08
Estic d'acord amb el que han apuntat els companys: comprovar el procediment de redimensionat de la foto per tal de veure si es pot millorar la manca de nitidesa i per altra banda també comparteixo que sa vista s'em perd entre tans elements tot i que hi ha algunes zones de la foto que m'agraden molt.

Nura
22/07/2014, 17:14
Tens raó Bep. Li falta nitidesa en es gerro i un trosset a sa part d'abaix. No estaba cercat. Referent en ets elements i en aquest cas intentaba ser un tant barroc. Per açò n'hi ha tants.
Gràcies per recordar-me lo ses dades EXIF. Encara me falta costum.

Nura
22/07/2014, 17:22
Gràcies pes vostres comentaris. Tornaré a dir que la part caòtica si que és intencionada i, pes meu gust, no li sobra cap element! Bep, sa vista se't perd, però segur, com dius, que t'atures en qualcuns elements. Per a mi ja és suficient si aquest bodegó us ha returat en qualque element. Per a mi és important si qualcun dets elements us diu qualque cosa. Si no, també, lo que vol dir que passau de llis i no vos agrada. Estic en un moment fotogràfic que vull transmetre qualque cosa en cada fotografía que faig. ës molt posible que només sigui positiva per a mi. D'acord. Ja m'està bé. Quant a sa técnica ja vos vaig dir que he de millorar. Gràcies pes vostres comentaris. :)

Nura
22/07/2014, 17:34
Lafebre no importa aquesta sensació de caotisme que te produeix, al contrari. Açò si que està cercat. No ho sentis i, per favor, que ningú no se disculpi. La meva intenció és que sa lectura de sa foto sigui personal i intrasferible. Cada vegada tenc més clar que ses meves fotografíes han de produir sensacions, emocions, rebuig, complicitat ... han de tenir qualque cosa més que pura técnica.

Jaume Franch
22/07/2014, 20:35
Total, que amb un punt més de nitidesa ens agradaria més, no?
Segueix, segueix, Teresa.

Nura
22/07/2014, 21:54
Sí, Jaume! La intentaré procesar de nou, perquè fer-la seria IMPOSSIBLE !!! :p