Ver la versión completa : Un pnt vers l´horitzó
Lluis Surralles
21/07/2014, 00:19
Durante la salida del otro dia a la zona del puerto de Badalona, también intenté tomar alguna foto con el agua movida. Esta es una de ellas. Este puente no va a ninguna parte. Lo llamamos el "Pont del petroli" porque en un tiempo era utilizado para atracar los barcos que traian combustible a un depòsito de CAMPSA que estaba situado justo en la orilla. La movilización popular consiguió que no fuera demolido y ahora es utilizado para pasear y hacer footing. Seguro que el boss sabe de lo que estoy hablando. Perdona la osadia de subirla en monocromo. La1887 veo asi. De todas formas, si gusta, subiré alguna mas en color
Carlos Silvestre
21/07/2014, 12:09
Por mí en monocromo queda perfecta pues enfatiza más los blancos del movimiento de la espuma...y al menos nadie se meterá con la dominante de color:rolleyes:
La composición me gusta aún faltando un poquito de cielo que, eso sí, queda un tando paliducho. pero es por afinar y siempre dependerá del gusto del observador. En resumen, estupendísima foto.
Francisco Aviles
21/07/2014, 12:50
Muy buena LLuis,para mi esta bien asi en blanco & negro
Joan A. Gomila
21/07/2014, 14:37
A jo també m'agrada bastant i crec que es b/n li queda bé.
Una cosa que no em convenç és que sa roca gran on hi ha la major part dels esquitxos d'escuma es troba a la mateixa vertical que la part final del pont i açò perjudica en quan a la composició. Potser havent fet (sempre i quan es pogués) sa foto des de més a l'esquerra, sa roca hauria quedat més a la dreta de la imatge i s'hauria equilibrat més el pes de l'escena.
Per altra banda, sa velocitat d'obturació la veig molt encertada per com han quedat ets esquitxos d'aigua que li donen molt de dinamisme a sa foto.
Bep Taltavull
22/07/2014, 09:38
M'agrada tal qual ens la presentes, aquesta ona esquitxant damunt la roca m'atreu bastant... es el plus del pont, el tractament el veig molt be.
Bona Lluís, segueix, segueix... :very_drunk:
És una foto que, en general, m'agrada en tots els aspectes. Llum, distribució dels elements, tractament… Coincideixo amb en Carlos que una mica més de cel no li hagués fet cap mal, però bona, bona foto.
Jaume Franch
22/07/2014, 21:19
Doncs mira per on, no és monocroma.
Mireu be el cel.
I tant que sé quin pont és. Em duu molts records.
Si en puges alguna en color també s'agrairà...:rolleyes: