PDA

Ver la versión completa : Una altra nocturna a sa naveta



Joan A. Gomila
21/07/2014, 14:48
Aquesta foto esta feta sa mateixa nit que s'anterior que vos havia presentat i amb els mateixos paràmetres, sa diferencia és s'enquadrament i també que en aquest cas es va il.luminar sa naveta amb sa llenterna d'en Bep. Crec que sa diferencia de renou entre sa primera on només hi havia llum de sa lluna i aquesta altra és evident.

Ja m'estic plantejant comprar-ne una de llenterna com sa seua....

1892

Bep Taltavull
22/07/2014, 09:35
M'agrada el punt de vista tant baix, per així poder contemplar aquestes textures de les roques del primer pla... potser la veig amb un contrast excessiu, a lo millor per l'inclinació de la pantalla del teu portàtil?

Lafebre
22/07/2014, 17:08
Què voleu sue us digui, nois? Vosaltres, que esteu molt acostumats a fer fotos nocturnes sabeu apreciar fins el més mínim detall i de vegades potser no valoreu prou la bellesa de la foto perquè aneu a buscar la perfecció. Val, jo aquesta la trobo -com la majoria d'aquest tipus- molt bona, al temps que agraïda a la vista. La tonalitat més càlida de la naveta en aquesta foto m'agrada més que l'anterior que ens havies presentat, Joan. Deu ser que en Bep té una llanterna màgica :)?. Felicitats, Joan A.

Joan A. Gomila
22/07/2014, 17:22
Bep: més que excès de contrast, potser el que notes és que a més del procediment habitual d'enfocament que li vaig a totes ses fotos després de redimensionar-les, en aquest cas li vaig aplicar una màscara d'enfocament per tal de donar més força a ses textures de ses pedres i sa veritat és que a jo em va agradar i per açò l'he penjada així. Tot i açò, ja saps que des de que faig feina amb es portatil tenc problemes amb sa inclinació de sa pantalla i no et negaré que potser allò que jo veig d'una manera tu la vegis d'una altra.

Vicenç: moltes gràcies pel teu comentari, i si, està iluminat amb sa llanterna d'en Bep.

Jaume Franch
22/07/2014, 21:11
És el primer que he pensat després de gaudir de la imatge. Potser sí que el que veiem és un excés de màscara d'enfocament ( a mi s'em escapa la ma freqüentment).
Això que sembla la Via Lactia no ho és , oi?. La VL té la diagonal inversa per aquests indrets , no?

Joan A. Gomila
23/07/2014, 07:44
Gràcies pel comentari, Jaume, és cert que de vegades és difícil saber fins on dur els paràmetres de les modificacions, peró com he dit a jo és com em va agradar en el moment de l'edició, tot i que amb la pantalla del portàtil vaig ben venut cada vegada que m'hi pos....

Si que és una part de la VL tot i que no era la part que es veia millor per la seva col.locació, però vaig prioritzar la perspectiva de la naveta per damunt el fet de que es veiés una altra part de la VL.

Pepe Peñafiel
02/08/2014, 06:57
A mi me parece una fantástica nocturna, tu dominio del cielo nocturno bien creo vale el apelativo de master celestial nocturno ( el diurno de momento se lo lleva Carlos).
Como muy bien dice Bep ,naveta aparte que me encanta, esas texturas del primer plano de rocas son realmente buenas. Gran iluminación.

Joan A. Gomila
03/08/2014, 21:23
Gracias, Pepe, pero no creas que siempre puedo lograr los cielos así, muchas fotos se quedan en el camino.

Francisco Aviles
03/08/2014, 21:45
Molt guapa Joan, sa llinterna que tens ya et va bé, endevant..

Raul Sintes
04/08/2014, 16:41
La foto és molt bona, però pel meu gust, el cotrast és excessiu.

Carlos Silvestre
05/08/2014, 08:10
Llamativa Joan. teneis machacada la Naveta ¿eh?