PDA

Ver la versión completa : Retrato urbano.



Jaume Franch
21/07/2014, 19:39
Otro "robado" en La Habana.

1893

Nikon D300 - ISO400 - F7,1 - 1/200seg. Focal a : 200mm 920x920pix. - 348Kb

Víctor Mijares
21/07/2014, 20:03
Muy buena, teniendo en cuenta 2 cosas, un robado siempre conlleva dificultad extra y que una foto a una persona de color es, bajo mi punto de vista, más complicado.

Francisco Aviles
21/07/2014, 20:09
Molt bona Jaume,un senyor molt ..molt especial

Bep Taltavull
22/07/2014, 09:12
M'encanta Jaume!!! te raó en Victor que retratar persones de color es complicat... ens podries dir on vas mesurar la llum??

Lafebre
22/07/2014, 17:23
Un molt bon retrat, Jaume.

Una pregunta, per què t'has guardat tant de temps aquestes magnífiques fotos al "tinter"? :confused:

Un cop dit això, que el trobo un molt bon retrat, crec que li manca una mica de llum en els blancs/tons mitjos. Els blancs de la camisa i de la pesa que duu al cap que no sé com se'n diu, els veig "bruts". Amb una mica d'ajustos amb "curvas", crec sincerament que d'un bon retrat passaria a un fantàstic retrat.

Jaume Franch
22/07/2014, 20:53
Bep: No ho recordo. Per poder contestar-te he pensat: on enfocaria si la tingues que repetir? No m'ho he pensat dues vegades: al turbant.

Vicenç, segur que tens tota la raó. Em vaig concentrar potser massa amb la cara ( conscient de la dificultat, com diuen els companys) i potser vaig apagar massa els blancs. Aquesta "brutesa" que comentes , probablement és per que vaig ajustar massa les "il·luminacions". Com diu en Carlos, a vegades per culpa de la laboriositat de certes fotografies, el cansament et fa precipitar en certs retocs i després lamentes no haver tingut més paciencia.

Si algun dia m'animo a tornar a revelar aquest retrat, ho tindré molt en compte. Gracies.

Per cert, si a algú li fa ganes intentar-ho, li passo l'original.

Lluis Surralles
22/07/2014, 21:00
Molt bona foto, Jaume. Apart del que ja s´ha dit hi trobo a faltar aquells puntets blancs als ulls que li donen tanta vida.

Jaume Franch
22/07/2014, 21:02
Molt bona foto, Jaume. Apart del que ja s´ha dit hi trobo a faltar aquells puntets blancs als ulls que li donen tanta vida.
Es poden "posar"... No sé.

Joan A. Gomila
23/07/2014, 07:40
En general has fet una molt bona feina amb un retrat força complicat, les consideracions tècniques que fa en Vicenç son certes però també és cert el que dius que de vegades sa feinada que representa deixar una foto perfecta ens fa precipitar i s'ens passen detalls. Per sort, amb els companys d'aquí ens adonam de ses coses que s'ens han passat de cara a una propera vegada.

Lafebre
23/07/2014, 12:29
Bep: No ho recordo. Per poder contestar-te he pensat: on enfocaria si la tingues que repetir? No m'ho he pensat dues vegades: al turbant.

Vicenç, segur que tens tota la raó. Em vaig concentrar potser massa amb la cara ( conscient de la dificultat, com diuen els companys) i potser vaig apagar massa els blancs. Aquesta "brutesa" que comentes , probablement és per que vaig ajustar massa les "il·luminacions". Com diu en Carlos, a vegades per culpa de la laboriositat de certes fotografies, el cansament et fa precipitar en certs retocs i després lamentes no haver tingut més paciencia.

Si algun dia m'animo a tornar a revelar aquest retrat, ho tindré molt en compte. Gracies.

Per cert, si a algú li fa ganes intentar-ho, li passo l'original.
Doncs, ja que ho dius, em fa "il·lu" intentar-ho, així que si em passes l'original…

Carlos Silvestre
23/07/2014, 16:21
Eeeeeh, esta no la había visto. Muy bue robado Jaume, eres un excelente caco. Posiblemente el negro ha quedado demasiado negro debido a que el fotómetro a tomado la luz general.

Jaume Franch
23/07/2014, 19:09
Doncs, ja que ho dius, em fa "il·lu" intentar-ho, així que si em passes l'original…

Vicenç, a mi em fa "il.lu" que ho vulguis provar.
T'he enviat l'original que, per cert, el vaig fer en .JPG , no en RAW. Coses de la capacitat de memòria durant els viatjes...

A veure com et queda.

Raul Sintes
24/07/2014, 10:40
Fantàstic retrat, no entreré en detalls per que els que en saben ja ho han comentat, però te assegurar que m'agradaria saber fer fotos així.

Lafebre
24/07/2014, 15:26
Vicenç, a mi em fa "il.lu" que ho vulguis provar.
T'he enviat l'original que, per cert, el vaig fer en .JPG , no en RAW. Coses de la capacitat de memòria durant els viatjes...

A veure com et queda.
Jaume, doncs si me l'has enviat per colom missatger ja m'arribarà, no cal amoïnar-se, però per correu electrònic no l'he rebut pas :). Me l'has enviat al meu compte habitual?

Jaume Franch
26/07/2014, 22:16
Pues resulta que Vicenç no sólo aceptó el reto, sino que ha aceptado subir ambas fotos: la que yo subí y la "suya".
Una ruego: No os corteis, decid lo que os parezca que, tanto Vicenç como yo, tenemos buen empaque.

1931
<-- Jaume - Vicenç -->

Mi opinión ya se la he dado a Vicenç.
Ahora os toca a vosotros.

Raul Sintes
27/07/2014, 17:09
Para mi, el blanco del turbante y la camisa ya no es blanco, aunque la chaqueta y chaleco ha ganado en contraste. En cuanto a la cara al darle más brillo, tengo mis dudas...

Bep Taltavull
27/07/2014, 17:12
Pel meu gust la imatge ideal estaria en un terme entremig de les dues, ja que ha guanyat en unes parts i ha perdut en d'altres... no sé...

Cisco Dura
27/07/2014, 18:27
Per a mi la segona, ha guanyat força la seva expressió. En aquesta el centre d'atenció és la seva cara i a la primera foto l'atenció la veig un poc dispersa

Pepe Peñafiel
02/08/2014, 07:09
Pues aparte de darte la enhorabuena Jaume mi veredicto es
Tus blancos y el color y el negro de Vicenç.
Cual es tu opinión??

Jaume Franch
02/08/2014, 10:02
Pues aparte de darte la enhorabuena Jaume mi veredicto es
Tus blancos y el color y el negro de Vicenç.
Cual es tu opinión??
Mi opinión : Que si la tuviera que volver a revelar, procuraría darle un poco más de luz al rostro, pero no tanto como el que Vicenç le ha dado. El resto de la foto queda, para mí, en segundo plano de interés si hablamos de la comparativa.