PDA

Ver la versión completa : Vaquero Cubano



Jaume Franch
24/07/2014, 20:27
Otro robado.
El título pretende reflejar la impresión que me dió.
Antes que caigais en un error: lo que parece el mar desnivelado y el cielo, es un suelo de cemento.
Quizás si lo hubiera nivelado habria dado el pego y el título podria haber sido éste : "Vaquero-Cubano mirando el horizonte"...

1919

Nikon D300 - 18-200mm a 200mm, ISO200 - f/6,3 - 1/160seg. - 919x919pix - 377Kb - Original en .JPG

Joan A. Gomila
25/07/2014, 11:29
Jaume, t'estàs convertint amb el rei dels robats (que no amb el rei dels robatoris :D).

M'agrada la nitidesa i el detall que has aconseguit amb les robes del personatge.

El fet del format quadrat és per algún motiu?

Em falta que acabi de veure's la punta de la barana de pedra que hi ha a la dreta de la imatge i per altra banda (no sé si era possible o no ) m'hauria agradat que el personatge ocupàs la zona esquerra de la foto deixant més espai sense res a la zona dreta que és cap allà on dirigeix la mirada.

Bona aclaració de lo del paviment de ciment per que en un primer moment jo també creia que era la mar ;)

Carlos Silvestre
25/07/2014, 12:45
También buen robo este. La figura creo que está demasiado centrada. Con más espacio por delante quedaría compositivamente mejor.

Lafebre
25/07/2014, 16:11
M'agrada el posat del personatge així com el joc de colors i formes de l'entorn. Coincideixo amb l'opinió d'en Joan A. i d'en Carlos sobre la posició del personatge dins de l'escena, però tot i així trobo que és una bona foto.

Francisco Aviles
25/07/2014, 22:24
Hola Jaume,opino lo mismo que todos,"que original" buena foto...

Jaume Franch
25/07/2014, 23:08
Lo del format quadrat, ja us ho vaig explicar fa uns dies, és per que les destino a Instagram (format únic).
Us deixo l'original (redimensionat) per que podeu entendre millor el procés i els limits. Heu d'entendre que fer aquests robats implica una decisió rapida, que acostuma a condicionar bastant la captura. Una vegada feta la foto, més tard, quan ja no tens possibilitat d'esmenar els errors, veus perfectament el que podries haver fet millor.

1923

Si algú està avorrit i vol intentar aconseguir el mateix resultat, quadrat clar, podrà entretenir-se una bona estona. :cool:

Bep Taltavull
27/07/2014, 10:31
M'agrada tal cual ens la presentes. Bon robat

Raul Sintes
27/07/2014, 17:11
Molt bona Jaume, crec que és molt difícil captar bones imatges robades i que a la vegada estiguin ben enquadrades.

Pepe Peñafiel
02/08/2014, 07:04
Me encanta el color y luminosidad del personaje. Buena Jaume

Joan A. Gomila
03/08/2014, 21:29
Ara que veig l'original m'en adono de que no la podies fer de cap més manera.

Jaume Franch
03/08/2014, 23:55
Ara que veig l'original m'en adono de que no la podies fer de cap més manera.
Crec que és un bon exercici per tots posar l'original, sobre tot quan hi ha hagut que prendre decisions que els altres no poden valorar sense veure'l.
Gràcies Joan A.