PDA

Ver la versión completa : Virtuós



Lluis Surralles
26/07/2014, 22:46
Un altre foto del professor de guitarra, pero a,b un tractament diferent. Espero que agradi1932

Jaume Franch
27/07/2014, 02:08
M'agrada molt, Lluís.
Has probat a vinyetejar amb fosc, oi?
Això és un F#7, no? :cool:

Lluis Surralles
27/07/2014, 11:27
Gràcies, Jaume. suposo que et refereixes al acord: Fa sostingut 7ª. Primer pensava que estractava da aguna tècnica otogràfica que o no coneixia

Francisco Aviles
27/07/2014, 15:00
Una imagen muy bonita suaves tonos, Agradable Lluis

Bep Taltavull
27/07/2014, 17:08
Bona imatge Lluís, un professor com deu mana, ungles curtes a la ma esquerra i llargues a la dreta. :very_drunk:

Raul Sintes
27/07/2014, 17:29
Bona fota, m'agrada el tractament.

Cisco Dura
27/07/2014, 18:33
Bon tractament, per a mi ideal pel tema de la foto

Lafebre
27/07/2014, 19:26
Lluis, deixa'm anar primer a lo positiu, que és el que toca i cal fer. La foto, com a presa en si mateixa, trobo que és un retrat excel·lent, amb una il·luminació clàssica i molt ben aconseguida així com un bon posat del personatge. És a dir, que per mi seria un retrat formidable si no fos per l'acabat que li has donat. Aquesta vegada no coincideixo gens amb l'opinió general dels companys -ni amb la teva, es clar- respecte aquest vinyetejat més clar. Precisament jo veig tot el contrari, que pel tipus de retrat que és, hauria de destacar, per les seves llums, el cap, la ma esquerra i les llums de la guitarra, i una mica més enfosquida, la ma dreta. La resta de la imatge, més fosca. Crec que amb aquest tractament li restes molta força a una imatge que, per la seva concepció original, en té molta, de força. Però com que això és només qüestió de gustos sobre l'acabat i la presentació, deixa'm que et repeteixi que la tècnica just abans del "clic", m'agrada molt.

Cisco Dura
27/07/2014, 19:33
Per a mi la força està en aquesta mirada absent (mirant els acords). I el tractament vinyetejat blanc per jo potència aquesta mirada de concentració

Lluis Surralles
27/07/2014, 22:28
Jaume i Vicens: gràcies pels vostres comentaris. Experimentant pel meu compte he après a far el vinyetat que estic aplicant a les meves darreres fotos pero, de moment, només sé fer el degradat de fosc a clar i no he arribat encara al cas contrari. Certament que aquesta foto la veia amb el degradat tal com dieu pero confeso que no ho se fer. També vull trobar la forma de que el final del degradat no quedi blanc sinó del color dominant de la foto (marrón, beig, blau, etc...) ho seguiré provant peró, si algú m´ho pot explicar, millor que millor.

Jaume Franch
27/07/2014, 22:52
Lluís, prova això:

Filtro > Corrección de Lente > A medida

Cursor : Viñeta ( per fosc o per clar)
Opcional : Punto medio.

Prova, prova.