PDA

Ver la versión completa : Jazz & dancing



Lluis Surralles
28/07/2014, 22:03
He intentat el sistema de vinyetejat que m´ha passat en Jaume i no m´en he sortit. Potser es perque jo treballo amb Mac. De totes formes he anat insistint i he trobat un sistema que crec que fonciona. He aprofitat per fer una composició imaginaia. Una parida, vaja. Ja e m direu quelcom.1942

Jaume Franch
28/07/2014, 22:45
Doncs, te'n vas sortint.
La base de la foto amb vinyeteig em sembla molt bo. El contrast de color i textura d'aquest fons, contrasta massa amb el color viu i el detall de la model.
Un detall: i si fessis que el genoll dret de la mossa quedés dins la boca del saxo? Semblaria que surt d'ell, no?
M'agraden aquests "invents".

Lafebre
29/07/2014, 16:14
Lluís, cerca a Google "viñeteado con photoshop", i te'n sortiran de tots els gustos i colors fins a avorrir, de tutorials sobre el tema. Alguns de molt fàcils, els altres més complicats i d'altres que no cal ni mirar-se'ls, però et seran de molta ajuda per després tu fer servir el que més t'agradi o et convenci.

Lluis, no es qüestió de treballar amb Mac (jo també ho faig) o amb PC, ja que les funcions de cada programa són exactament les mateixes. No cal que t'hi capfiquis, en això.

Pel que fa la foto, en línies generals estic d'acord amb els comentaris d'en Jaume.

Bep Taltavull
29/07/2014, 21:50
M'agraden aquest tipus d'invents Lluís, crec que el resultat milloraria si la noia tingués uns tons més dins de la gama del fons, però així... deu ni do.

PD: com t'ho has fet per fer aquest retall tan perfecte del cabell de la noia??? :confused:

Lluis Surralles
30/07/2014, 21:42
Si t´haig de dir la veritat, Bep, ni jho mateix se ben bé com ho he fet. En sintessi es: ampliant molt i molta paciència. De fet m´hi vaig passar dos dies. Quan al color del vestit de la noia penso que necessitava un color que trenqui, per tal de cridar la atenció vers la resta de la foto

Jaume Franch
30/07/2014, 22:58
Si t´haig de dir la veritat, Bep, ni jho mateix se ben bé com ho he fet. En sintessi es: ampliant molt i molta paciència. De fet m´hi vaig passar dos dies. Quan al color del vestit de la noia penso que necessitava un color que trenqui, per tal de cridar la atenció vers la resta de la foto
Lluís, una mossa guapa sempre destaca, encara que dugui la vestimenta del color de la partitura...