PDA

Ver la versión completa : De uvas a peras



Lluis Surralles
02/08/2014, 00:40
Avui he fet una sessió d´estudi a casa, juntament amb la Merceneta que té molt mes gust personal que jo. Hem fet algúns bodegons i us en deixo1951 un, a veure que us sembla. Ja en pujaré algún mes.

Jaume Franch
02/08/2014, 10:49
Olé, als dos.
M'agrada la iniciativa, la composició i la col.laboració Lluís-Merceriana.

Crítica :
- Potser li donaría una mica més d'aire pels costats.
- Li trobo a faltar un punt més de deficició o enfocament .... Pésa 123Kb: saps a quina mida de pes l'has pujat?.
-Jo li donaría un punt més de contrast
- Molt poc, però hi ha alguna zona cremadèta.
-(No està signada)
- No ens dius com està feta (paràmetres).

No volíes canya?, apa!. :D

Bep Taltavull
02/08/2014, 14:23
Lluís i Mercè, formeu un bon tàndem fotogràfic :very_drunk:, estic d'acord amb en Jaume que potser li falta contrast... o bé es que volies aquest efecte "blur", que si es així m'agrada...

Potser amb un punt de vista més baix m'agradaria més...

Lafebre
02/08/2014, 19:03
Jo, que de bodegons no en sé fer, trobo atractius la majoria dels que pujeu, i aquest és un d'ells, Lluis. M'agrada la senzilla i a la vegada elegant composició que li heu donat. Posats a trobar-li "cosetes", potser sí que una mica més de contrast no li faria mal. I, per cert, veig que és una foto on probablement li aniria bé un vinyetejat (en fosc) força degradat. Has fet més proves amb això dels vinyetejats?

Francisco Aviles
02/08/2014, 19:07
Molt be LLuis,ya te lo han dicho todo,yo solo añado que me gusta que te animes y nos pongas mas Bodes...
Bon Finde

Lluis Surralles
02/08/2014, 22:27
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris. Ajuden a millorar que és el que es pretén.
Jaume: les dades de la presa son: Càmara Canon EOS 1 D Mark III, objectiu Canon 24-85 a 73mm. ISO 100, 1/200 , f 11, Flash Multiblitz amb umbrela a la dreta i pantalla de rebot (porexpan) a l´esquerra.
La vaig pujar a 10 x 15 cms i 150 ppp. i pesa 1,42 M.
Vicens: Es molt cert que li hagés vingut bé un vinyetat i aixó lliga am el comentari d´en Jaume de que li manca una mica d´aire pels costats. La pega es que no la vaig deixar reposar uns dies i la vaig penjar a continuació de fer´la i tractar-la a la 1,40 de la matinada. He trobat tres formes de fer el vinyetat i certament que la foto hagués guanyat. Que consti que no es una excusa de malalt pero estic acostumat a que les fotos les havia d´enviar la mateixa nit de corre cuita i aqui s´ha de tenir molta paciència.

Jaume Franch
02/08/2014, 22:34
Lluís
Respecte les mides, et recordo els límits per a pujar una foto:

mides (en pixells) : máxim 1024 de costat major.
pès (en Kb) : màxim 485 i tu l'has pujat a 1420Kbs, Per tant, el programa del fòrum la comprimeix i per qualitat.

Recorda-ho per la propera vegada, val?

Lluis Surralles
02/08/2014, 22:43
Gràcies , Jaume. Aixó ja es senil. S´han de tenir massa coses al cap.

Pepe Peñafiel
03/08/2014, 20:01
Lluis eres un tramposo…:very_drunk:. Lo de ayudarte de Mercedes es jugar con ventaja.
La composición me gusta, en los demás detalles técnicos estoy de acuerdo en la nitidez y el viñeteado.
No me acaba de convencer el fondo. Pero mis felicitaciones al equipo por el gusto en la composición.
Saludos