PDA

Ver la versión completa : BodeXinus



Francisco Aviles
03/08/2014, 12:38
Hoy como es domingo, os daré ración doble, hay va otro Bode...

Salut 1962

Bep Taltavull
03/08/2014, 18:09
M'agrada la imatge Xiscu, quan he vist el títol em pensava que veuria algo oriental... quina sorpresa!!! per aquí lis deim pavios ;) ;) ;)

Jaume Franch
03/08/2014, 18:44
Aquest bodegó teu em semble dels més correctes de composició, llum, color ( aquesta vegada no hi ha levitació :rolleyes: ).
L'únic que crec falla és la inclinació del plat.
De totes maneres, fotofindera.

Ah! d'aquests préssecs ( melicotons) també s'en diuen "Xatos", paraguayos, préssec tomate, etc. Lo de pavios no ho sabia.

Lluis Surralles
03/08/2014, 19:59
Els teus recursos en bodegons son inacabables. Bon bodegó. Dos detallets: el plat el veig tort i la part clara del prèssec de l´esquerra el veig una mica sobreexposat. Gràcies a tu aixó dels bodegons m´està agradant. Ho pots fer tranquilament a casa i, quan acabas, ja tens postres. Els que fan macros de bitxos ho tenen mes dificil.

Pepe Peñafiel
03/08/2014, 20:15
Eres inacabable. Me encanta.
Quiza recortar la mesa por la derecha justo donde acaba, ¿no?

Francisco Aviles
03/08/2014, 21:20
Eres inacabable. Me encanta.
Quiza recortar la mesa por la derecha justo donde acaba, ¿no?
Gracias Pepe, si utilizas la cuadricula del photoshop ,verás donde caen los puntos de interés, pero todo como sabes es a gusto de cada uno.
de todas maneras muchas gracias por tus animos, me das fuerza y quizá algún dia logré un buen "Bodegón", de momento como verás les llamo Bodes.

Francisco Aviles
03/08/2014, 21:23
M'agrada la imatge Xiscu, quan he vist el títol em pensava que veuria algo oriental... quina sorpresa!!! per aquí lis deim pavios ;) ;) ;)
Gracias Bep, per Sant LLuis ets i diuen Xinus.No está malament a yo m´agrada... ses Xinas més..

Francisco Aviles
03/08/2014, 21:30
Aquest bodegó teu em semble dels més correctes de composició, llum, color ( aquesta vegada no hi ha levitació :rolleyes: ).
L'únic que crec falla és la inclinació del plat.
De totes maneres, fotofindera.

Ah! d'aquests préssecs ( melicotons) també s'en diuen "Xatos", paraguayos, préssec tomate, etc. Lo de pavios no ho sabia.
Buenas Jaume, m´agrada q ta agradi, es plat te sa inclinasió qu le yo li donat ,no sé per que m´agrada axi...
gracias Boss

Lafebre
04/08/2014, 11:50
A mi també m'agrada força, aquest bodegó. De cap manera hi veig sobreexposicó enlloc, al contrari, està impecable. Potser una mica més de calidesa el faria més atractiu, però això ja és a gust de l'autor. Per cert, aquí tembé els hi diem "paraguaios".

Raul Sintes
04/08/2014, 16:35
No atures tío amb els teus bodes.... Molt encertats..