PDA

Ver la versión completa : Les Fonts del Marjot #2



Lafebre
06/08/2014, 12:56
Mateix indret, un altre angle.

1991
ISO 320
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/9
1/15 sec.
Tres-peus

Carlos Silvestre
06/08/2014, 14:54
Pues se me ocurre el mismo comentario que en la anterior, una buena composición a pesar del recortillo de la cascada derechaaaaa......

Bep Taltavull
06/08/2014, 15:02
Al meu monitor veig millor aquesta que l'anterior, en quan a lluminositat.

La vista em demana veure més per baix i dreta que no per dalt... la velocitat d'obturació em sembla perfecta.

Jaume Franch
06/08/2014, 21:29
L'aspecte de l'aigua em sembla perfecte.
Aquests negres... suposo que eren inevitables.
Es podria haver donat un toc de flash? Pregunto.

Pepe Peñafiel
09/08/2014, 13:11
jeje , lo bueno de esto es que cada uno dice la suya.para mi es una bonita bonita, con gusto, Transmite realmente esa humedad , ese frescor.
Luego personalmente me encantas esos verdes, esa velocidad de obturación y me parece algo de exceso de contraste por los negros y también ver mas por abajo que por arriba pero seguro es porque hacia abajo no había nada interesante para el autor.
Sobretodo me transmite frescura y esa humedad de estos lugares.
El calor tremendo de hoy ayuda aún más a esto.

Joan A. Gomila
13/08/2014, 18:07
D'acord amb l'encertat de la velocitat d'obturació i també m'agrada molt la composició.

En quan als negres que comenta en Jaume, sembla ser que tot i l'aparent senzillesa de la foto, té una dificultat degut al contrast entre les zones il.luminades i les que queden a l'ombra de les pedres. En el meu cas no li don gaire importancia a aquets negres, ja que no em molesten en excés.