PDA

Ver la versión completa : Presó de la Mola



Cisco Dura
17/08/2014, 09:19
Torn a presentar una nocturna, aquesta va esser més laboriosa. Són dues fotos la primera a on vaig pintar amb una llanterna l'edifici i la segona per intentar aconseguir la circumpolar.

Pot ser que el to magenta sigui el que em molesta més i que més m'ha costat llevar.


2035

Dades: Foto de l’edifici: Iso 100 Focal 17 mm Diafragma f 2.8 temps 77 segons
La foto del cel: Iso 100 Focal 17 mm Diafragma f 2,8 Temps 1077 segons Pes 421 kb

Lafebre
17/08/2014, 11:22
Cisco, a mi no em molesta el to magenta perquè forma part de la "il·luminació" de l'edifici i no és una dominant mal corregida de la foto. Malgrat tot, si es reduís una mica la duresa i saturació de l'edifici i dels arbres (no del cel) potser no et molestaria tant. Es tracta de provar-ho. Bona foto, Cisco.

Pepe Peñafiel
17/08/2014, 11:30
Muy buena nocturna y bien a iluminación.
Quizá el encuadre apetece que fuese con más parte de de cielo. Una posición algo más alejada podría contemplarse.
Pero no quita en absoluto la buena iluminación que has conseguido

Jaume Franch
17/08/2014, 11:54
Tant si la dominant era deguda a la il.luminació com si no, a mi sí que em molesta.
Si reprens la imatge amb AdobeCR, selecciones HSL/Escala de grisos, podràs modificar en gran manera aquest color porpra (púrpura, no magenta).
Prova-ho.

D'acord amb el comentari de'n Pepe.

Francisco Aviles
17/08/2014, 15:55
Molt bona imatge, Cisco a pesar de de esos pequeños detalles que comentan...

Cisco Dura
17/08/2014, 15:59
Pepe estoy completamente de acuerdo en cuanto al encuadre. La realidad es que podía alejarme no mucho más, incluso te diré que tuve que inclinar mucho la cámara, lo cual provoco que las líneas fuesen muy convergentes, y me obligo a corregirlo al empezar el procesado.
Referente al color magenta – purpura, al principio una vez procesada no me molestaba, porque en realidad fue que estuve más obsesionado como conseguir reducir el máximo de ruido sin perder el resto de la fotografía, que en otros detalles. Una vez terminado el proceso y después de verla y analizarla muchas veces fue cuando empecé a ver esos pequeños detalles, color purpura, líneas convergentes, … que no sé hasta qué punto dañan el conjunto de la fotografía .
Vuelvo a colgarla con pequeño retoque con vuestras proposiciones incluida la dureza y saturación

2038

Bep Taltavull
17/08/2014, 21:01
Per jo, la primera ja m'està be... potser amb un enquadrament més obert no quedaria tan encaixonada, però m'agrada :very_drunk:

Jaume Franch
17/08/2014, 21:58
No coincideixo amb en Bep. La dominant porpra em molestava molt. M'agrada més així.
Però ets tu, Cisco, el qui manes.

Carlos Silvestre
18/08/2014, 08:50
A mi la primera me gusta más a mesar de las dominantes que creo le dan un encanto especial. Muy buena nocturna.

Joan A. Gomila
18/08/2014, 09:17
A jo m'agrada més sa segona versió.

És veritat que també la trobo una mica encaixonada.

Per altra banda has fet una bona feina de fusió de les dues imatges.

Antonia Sanchez
21/08/2014, 17:12
Molt bonica.

Cisco Dura
23/08/2014, 16:45
Gràcies pels vostres comentaris. Quant a l'enquadrament, si es ve. L'hi falta aire pels costats, però .... Quant al color porpra sa primera vegada no ma va molestar i sobretot un poc pel context de la fotografia: nocturna, "sa presó de la Mola", que ja pel seu nom ja fa.... el lloc de La Mola, ara que una vegada retocada la veritat és que no sé realment per quina decidir-mà. Supòs que potser més correcta la segona.