PDA

Ver la versión completa : BodeFiga



Francisco Aviles
17/08/2014, 16:14
Hola, Buen finde a totom, como es costumbre ,el Bode está aqui espero lo disfruteis y en especial hoy va dedicado a,2039 en LLuis Surralles.
Un Abrazo

Jaume Franch
17/08/2014, 19:09
Un bodegon muy correcto y agradable, más siendo dedicado.

Entrando en el terreno de gustos personales, no me convence el encuadre. Quizás demasiado apaisada.
pero, bien, bonito bodegon, al fin y al cabo.
Recortada, debería ser Fotofindera. Y sin recorte, también.

Bep Taltavull
17/08/2014, 21:04
M'has recordat a un que en vaig fer l'any passat... no deies que t'agradaven els bodes foscos?... i justament aquest no??? :p i la paret del darrera més contrastada...

Fotofindera!!! :very_drunk:

Francisco Aviles
17/08/2014, 21:15
M'has recordat a un que en vaig fer l'any passat... no deies que t'agradaven els bodes foscos?... i justament aquest no??? :p i la paret del darrera més contrastada...

Fotofindera!!! :very_drunk:
A veure si mel mostras Bep, ten fare un altre en sa pared mes contrastada.
Salut

Francisco Aviles
17/08/2014, 21:17
Un bodegon muy correcto y agradable, más siendo dedicado.

Entrando en el terreno de gustos personales, no me convence el encuadre. Quizás demasiado apaisada.
pero, bien, bonito bodegon, al fin y al cabo.
Recortada, debería ser Fotofindera. Y sin recorte, también.
Ets dur de pela Jaume, com t' agrada ,mes cuadrada ?

Bep Taltavull
17/08/2014, 21:34
A veure si mel mostras Bep, ten fare un altre en sa pared mes contrastada.
Salut

El vaig penjar l'any passat... https://www.fotofinde.com/showthread.php?2236-¿Están-maduros

Jaume Franch
17/08/2014, 21:53
Ets dur de pela Jaume, com t' agrada ,mes cuadrada ?
Ja jaja!, si, un poc caperrut...
Sí, m'agrada menys "panoràmica". Però, tu manes, ja ho saps.

Francisco Aviles
17/08/2014, 21:59
Ja jaja!, si, un poc caperrut...
Sí, m'agrada menys "panoràmica". Però, tu manes, ja ho saps.

Toma, Jaume, a veure si t´agrada més.... Caperrut....2041

Jaume Franch
17/08/2014, 22:03
Doncs, sí!.
Gràcies.

Però... com que està nominada com a FotoFindera, quina de les dues vols que pugi a una Edició FF?

Francisco Aviles
17/08/2014, 22:10
Jaume, tu ets el Boss, sa que vulguis, a yo com som mevas m´agradan totes.. jee
Bona Nit

Lluis Surralles
17/08/2014, 22:42
Moltes gràcies, Cisco, per una dedicatòria que m´omple d´orgull. No em sento en condicions de comentar cap foto, no tinc forces, pero, encara que fos el pitjor bodegó del mòn, que tu saps molt bé que no es el cas. No el comentaria. Per a mi es una joia.

Francisco Aviles
17/08/2014, 23:10
Doncs, sí!.
Gràcies.

Però... com que està nominada com a FotoFindera, quina de les dues vols que pugi a una Edició FF?

Jaume, aqui tens un altre, tria tú...2042

Carlos Silvestre
18/08/2014, 08:48
Es sincilla, ligera, liviana...me gusta.

Francisco Aviles
18/08/2014, 09:00
Moltes gràcies, Cisco, per una dedicatòria que m´omple d´orgull. No em sento en condicions de comentar cap foto, no tinc forces, pero, encara que fos el pitjor bodegó del mòn, que tu saps molt bé que no es el cas. No el comentaria. Per a mi es una joia.

Anim.. LLuis una forta abraçada

Joan A. Gomila
18/08/2014, 09:20
Ben realitzat aquest bodegó, ara que la veig retallada m'agrada més així per que s'aprecien millor els detalls de les figues. Però en composicions de bodegons qui mana és l'autor.

Francisco Aviles
24/08/2014, 12:48
Bon Diumenge
Siguiendo la serie de figas, hoy os dejo alguna más, hay que aprovechar la temporada de esta fruta.
Saludos2057

Jaume Franch
24/08/2014, 16:06
Los higos de primer plano los veo un poco subexpuestos.

Francisco Aviles
24/08/2014, 22:15
Pot se que si Jaume, ten fare una altre..

Lafebre
25/08/2014, 19:34
Malgrat lo de la llum de les figues del primer pla com diu en Jaume, aquesta és la que més m'agrada de totes les que has pujat de figues. M'agrada força la llum general que té la foto.

Raul Sintes
25/08/2014, 21:37
Per jo, el tercer és el millor.

Pepe Peñafiel
26/08/2014, 17:24
Buena selección. Me encanta la tercera especialmente.
La luz realmente conseguida

Bep Taltavull
26/08/2014, 17:41
M'agrada aquesta darrera composició Xiscu, personalment m'agradaria algo més cálida, però la composició m'agrada... llàstima que la fulla de dins el bol no es vegi un poc més... Fotofindera!! :very_drunk:

Joan A. Gomila
26/08/2014, 17:46
Estic d'acord amb el que comenta en Bep. Bona foto, Xiscu.

Lluis Surralles
26/08/2014, 22:55
Mem Xisco. Un altre bodegó molt guapo pero a mi m´agrada mes s´altro perque m´el vas dedicar em un moment molt difiil per a mi. Vaja, que ja es meu. Espero que al proper Fotofinde hi penjin el primer

Francisco Aviles
27/08/2014, 08:48
Mem Xisco. Un altre bodegó molt guapo pero a mi m´agrada mes s´altro perque m´el vas dedicar em un moment molt difiil per a mi. Vaja, que ja es meu. Espero que al proper Fotofinde hi penjin el primer
Molt bé LLuis es Bode es teu, tú manas li direm en es Boss ... Salut

Francisco Aviles
27/08/2014, 23:20
Bona Nit, como veis aún no se ha acabado la serie,esto sigue... pero no os preocupeis me voy 3 semanas mas o menos de vacaciones y podreis descansar....

Salut2072

Jaume Franch
27/08/2014, 23:25
Es precioso este bodegon.
Tres semanas sin bodegones tuyos !!! No sé si lo podremos resistir...

Que pases unas muy buenas vacaciones y que hagas muuuchas fotos.
Te esperaremos.

Francisco Aviles
28/08/2014, 08:45
Yo creo que os "costará" pero lo resistireis, jee..jee, me marcho el domingo proximo y a la vuelta espero traer alguna imagen decente, eso espero, pero de aqui al domingo aún os daré algo la lata....

Lluis Surralles
28/08/2014, 10:42
"The King of de bodes" se va de vacaciones. Y ahora los FFinderos ¿que haremos sin tus imagenes refrescantes? Será duro. Disfruta y no olvides de fotografiar postres, etc. Esto también son bodegones. Feliz regreso.

Francisco Aviles
28/08/2014, 15:33
"The King of de bodes" se va de vacaciones. Y ahora los FFinderos ¿que haremos sin tus imagenes refrescantes? Será duro. Disfruta y no olvides de fotografiar postres, etc. Esto también son bodegones. Feliz regreso.
Gracies Lluis, pero no creo que llegue ni a principe of de Bodes, me queda muchoooo,intentare pasarlo bien, y traeros algun regalito en forma de imagenes,para que aunque sea minimamente disfruteis tambien vosotros de mis vacaciones, voy a un lugar muy bonito, lejano y exotico.. Ya os contare

Bep Taltavull
28/08/2014, 16:01
Aquesta darrera versió no m'agrada tant per la "tonalitat" vermellosa que hi veig i per algunes parts tant exposades...

Bon viatge Xiscu, a veure que portes de terres llunyanes...

Francisco Aviles
28/08/2014, 16:17
Bep, gracies intentaré traeros algo interesantede mis vacaciones, referente al ultimo Bode ,estamos en lo de siempre ,yo ahora estoy en el pc del trabajo y tiene esa tonalidad que tú dices, pero en cambio yo en casa tiene otra tonalidad mucho más bonita para mi modo de ver ,esto de los monitores y perfiles de color es un tema inacabable..

Salut

Lafebre
29/08/2014, 12:30
A mi em segueix agradant més la tercera foto. En aquesta em passa el mateix que en Bep pel que fa la tonalitat.

Que disfrutis de les vacances!

Jaume Franch
29/08/2014, 20:33
Bep, gracies intentaré traeros algo interesantede mis vacaciones, referente al ultimo Bode ,estamos en lo de siempre ,yo ahora estoy en el pc del trabajo y tiene esa tonalidad que tú dices, pero en cambio yo en casa tiene otra tonalidad mucho más bonita para mi modo de ver ,esto de los monitores y perfiles de color es un tema inacabable..

Salut
Ciertamente, el tema de los perfiles de color y la calibración de monitores nos ha dado muchos quebraderos de cabeza.
Sin embargo, estaràs de acuerdo conmigo que, dado que exponemos en un foro de fotografía, deberíamos optimizar al máximo estos temas.
No tiene ningún sentido que veamos una misma imagen con versiones de color distintas; la discusión pierde sentido.

En estos años nos ha quedado claro que és básico:
1. Aunar perfil de color al subir las fotos.
2. Procurar disponer de un monitor calibrado. Recientemente Joan A. Gomila ha "normalizado" ese segundo tema. Me gustaria que él opinara al respecto.

Disculpad la parrafada, en particular tu, Xisco, por ocupar tu hilo de BodeFiga con este comentario.

Francisco Aviles
31/08/2014, 10:22
Gracies, Jaume no passa res estas a casa teva,adeu a totom mem vaig avui, a vam si quan torni us puc mostra algo decent.
Una abrassada per totom