PDA

Ver la versión completa : Va de vi bò 1



Lluis Surralles
21/08/2014, 15:29
Este bodegón, junto a otroque mandaré mas adelante, fué tomado el dia en que la Merceneta nos dejó. A pesar de que no se encontraba muy fina toodavia pudo hacer algún comentario para mejorarlo. La vida sigue y, a pesar de que todo se me hace muy cuesta arriba, pienso de que la mejor manera de intentar superarlo es volviendo a la normalidad cotidiana y FF, utimamente, forma parte de mi actividad cotidiana.2044 Espero que guste.

Bep Taltavull
21/08/2014, 15:44
Acabo d'entrar al foro després d'un parell de dies i... em trobo amb aquest "senyor" bodegó... una preciositat de fotografia, i ho dic de tot cor.

Tons, il·luminació, suavitat... em sembla perfecta.

Estic convençut de que es nota l'opinió femenina de la teva estimada... No paris Lluís. :very_drunk:

Jaume Franch
21/08/2014, 16:22
Al veure aquesta preciosa imatge m'ha sortit una paraulota d'admiració.
Totalment d'acord amb el comentari de'n Bep.
És digne d'una de les millors fotos per a publicitat d'un vi.
Aquesta foto, per la data en que la vas fer, té història, trista, però entranyable.
Endavant Lluís.
Fotofindera.

Antonia Sanchez
21/08/2014, 17:06
Molt guapa!

Francisco Aviles
21/08/2014, 17:07
Molt Bona LLuis, estoy muy contento de verte por aqui, delicado y buen Bodegon, Felicidades.

Joan A. Gomila
21/08/2014, 18:29
Totalmente d`acord amb els comentarios des companys. Endavant Lluis.

Lafebre
21/08/2014, 19:15
Lluis, m'uneixo als elogis dels companys. És realment un bodegó preparat amb exquisidesa i amb una llum de primera. Dit això, deixa'm però que et comenti un parell de cosetes que al meu criteri, encara millorarien el resultat final. Un és el soroll o taques que es veuen en el fons. És molt fàcil d'arreglar amb aplicació selectiva de desenfocament gaussià. Crec que val molt la pena que ho provis perquè el bodegó s'ho mereix. Si no saps ben bé com fer-ho, fes-me un truc i ens hi posem en un no res. L'altra coseta, i aquesta és ja més de gust personal, és que aquest tipus de vinyetejat més clar pels bodegons, no m'acaba de fer el pes. Ho veig més aviat a l'inrevés, més fosc.

Pepe Peñafiel
21/08/2014, 20:27
La luz es una maravilla, especialmente en el rácimo de uva. Una maravilla de bodegón. Felicidades y fotofindera.
Es un gran acierto que nos alegres la vista con tus imágenes.
Estoy de acuerdo con Vicenç en el viñeteado más claro.
Un fuerte abrazo Lluis

Lluis Surralles
21/08/2014, 23:15
Gràcies companys perque veig que us ha agradat i jo a aquest bodegó, llogicament, li tinc molt carinyo. I gràcies, especialment, a l´amic Vicens per la seva lliçó magistral. Certament que té aquest problema en el fons, degut al clonat per arreglar imperfeccions i no sabia com solucionar-ho. He probat a seleccionar i fer el desenfoc gausià i ha quedat perfecte. Aixó no solsament em soluciona aquesta foto sino que en tenia vàries amb el mateix problema que ja les habia deixat per impossibles.

Jaume Franch
22/08/2014, 09:51
Lluís, ens pujaràs la foto retocada amb el desenfocament gaussià aplicat, oi?

Lluis Surralles
22/08/2014, 15:34
I tant, Jaume. Ja hi pots contar-hi. Aixi que l´acabi de retocar.

Manel Almar
22/08/2014, 17:04
Totalment d'acord amb els comentaris dels companys, molt bona imatge. Endavant LLuis.:cool: