PDA

Ver la versión completa : Va de vi bò , de debò



Lluis Surralles
22/08/2014, 18:27
No sé si aquest es el lloc ón haig de penjar aquesta foto una vegada arreglat el fons tot seguint les instruccions d´ en Vicens. El que no he tocat es el vinyetat. Ho he probat en fosc i la veritat es que no m´agrada tant. Jaume: si creus que l´has de canviar de lloc, si us plau, fes-ho, o bé supleix la primera que vaig penjar, per aquesta. Moltes gràcies.2052

Lafebre
22/08/2014, 18:41
Molt bé Lluis. Molt millor així, no?. Però jo no t'he donat cap instrucció, només et vaig comentar com es podia solventar i t'ho has fet tot tu solet.

Jaume Franch
22/08/2014, 19:30
Em sap greu però al arreglar un petit problema n'ha sortit un altre. A veure si el veieu.

Per cert, Lluís: com és que no has pujat aquesta segona versió al mateix fil anterior?. Hagués estat més fàcil comparar la diferència.

Lluis Surralles
22/08/2014, 20:24
Pot esser un petit desenfoc a la part dreta de l´ampolla, o bé una lleugera dominant magenta?

Jaume Franch
23/08/2014, 09:01
Pot esser un petit desenfoc a la part dreta de l´ampolla, o bé una lleugera dominant magenta?
Sí, al cap de la botella hi ha un artefacte, fàcil de clonar, però que cal corregir.
N'hi ha un altre, no tant evident, al voltant dels grans de raïm del perfil l'esquerra.
Endevant, que val la pena!.


Per cert companys, us heu fixat que en Lluís ha presentat un format QUADRAT?

Lluis Surralles
23/08/2014, 11:44
Si ho recordeu, les càmeres d´alta gama, com lo Hasselblad sobre tot, i dáltres com la Brònica, Mamiya, i dáltres de mig format, totes eren de format quadrat. Aixó té una explicació i es que, tenint en compte aquesta circumstància, si tirem amb vista, después podem enquadrar rectangular, tant en vertical com en horitzontal. Aixi no hem de estar donont-li voltes a la càmara. Jo ara estic tirant casi sempre en horitzontal i, al editar, ja reenquadrarem.

Cisco Dura
23/08/2014, 16:51
Tons, composició, molt encertats. I com diu en Jaume es veu sobretot el petit defecte a la botella, val la pena millorar-la

Bep Taltavull
24/08/2014, 21:32
Comparteixo els comentaris dels companys... fent les correccions pertinents considero que es un treball excelent.

Fotofindera!!

Carlos Silvestre
26/08/2014, 12:27
¡Qué buena LLUIS! uN BODEGÓN IMPECABLE.

Joan A. Gomila
26/08/2014, 17:36
No puc afegir gaire cosa més del que ja han dit els companys. Corregint aquestes coses que comenta en Jaume pot quedar imapecable!!!

Pepe Peñafiel
31/08/2014, 18:59
No sé que ha ocurrido pero esta imagen la comenté hace varios días y no encuentro mi comentario.
Decía que es una delicia la luz de este Bodegón Lluis.
Especialmente el racimo de uva lo encuentro absolutamente increíble.
Buenísima. Felicidades y Fotofindera

Raul Sintes
01/09/2014, 21:37
M'encanta la transparència del vi i el fondo pens que està molt encertat. Cóm diuen els companys: fotofindera.

Jaume Franch
01/09/2014, 23:03
No sé que ha ocurrido pero esta imagen la comenté hace varios días y no encuentro mi comentario.
Decía que es una delicia la luz de este Bodegón Lluis.
Especialmente el racimo de uva lo encuentro absolutamente increíble.
Buenísima. Felicidades y Fotofindera

Es que este post está duplicado.
En lugar de añadir la nueva versión, Lluís abrió otro hilo.

El primero se llama "Va de vi bò-1" : https://www.fotofinde.com/showthread.php?2798-Va-de-vi-b%F2-1
y el segundo, éste, "Va de vi bò, de debò"