PDA

Ver la versión completa : Creu de Chanzy



Cisco Dura
23/08/2014, 17:31
Aquesta fotografia nocturna de la Creu de Chanzy la present per què en doneu la vostra opinió, Abans diré que la vaig fer en Blanc i negre virada en blau, per intentar aconseguir reduir (dissimular) un poc més el renou, fet que m'ha porta de cap.

2056

Dades: Iso 200 Focal 17 mm. Diafragma f 2,8 Temps 1323 segons Pes 474 kb

Bep Taltavull
24/08/2014, 21:48
Molt bona Cisco, hi vaig anar una matinada acompanyat d'en Manel Almar a mitjans d'abril amb una ideia parescuda, però no va sortir i la tenc pendent.

Trobes que en color no guanyaria...

M'agrada!!

Lluis Surralles
24/08/2014, 22:28
M´agrada molt. Et felicito. Pot ser que si que en color encara m´agradaria mes pero s´hauria de veure i aixó va a gustos. També m´agrada, des de fa temps, aquest acabat mig trencat als marges de les terves fotos. ¿ Em pots explicar com ho fas? Gràcies

Jaume Franch
24/08/2014, 23:59
Impresionant, Cisco

Joan A. Gomila
25/08/2014, 09:48
Molt bona, Cisco.

Unes quantes preguntes....vols dir que no és una decisió molt dràstica fer aquest tractament de conversió a b/n i viratge a blau per a reduir la renou? Ho dic per que no és que em desagradi el resultat però em pens que en color també pot tenir el seu atractiu.

S'altra cosa que et vull demanar és si es tractava d'una nit sense lluna, ja que em sembla que s'única il.luminació que hi ha és la procedent del Far Nati que crec que li dona un plus a sa foto sobretot a sa part de sa creu però per altra banda deixa una mica fosca la zona de roques de la dreta.

Son simples comentaris per que sa foto m'agrada molt com t'ha quedat.

Lafebre
25/08/2014, 19:42
Coincideixo amb el comentari d'en Joan A. Si bé trobo que és una bona foto, no estic segur que aquesta -en aquest cas- sigui la tonalitat que més se li adiu. Tu ja l'has vist i pots opinar millor que nosaltres, però també penso que en color podria donar molt bon resultat.

Raul Sintes
25/08/2014, 21:35
Estic d'acord amb els comentaris que s'han fet i esper que en Cisco es manifesti. Ara be, sa meva experiència per treure renou de ses meves fotografies nocturnes és donar-lis un tractament més o menys com ha fet en Cisco i no més així, assolesc unes fotos "decents" però que no m'atravesc ni ha penjar-les al foro.

Carlos Silvestre
26/08/2014, 12:14
Muy buena Cisco, de las que impresionan.
Mi experiencia con el ruido: con esposiciones de 30 segundos apiladas posteriormento obtengo mucho menos ruido que con una larga.

Cisco Dura
30/08/2014, 08:05
Hola a tots i abans de tot gràcies pels vostres comentaris. En primer lloc no he contestat abans pel fet que durant la setmana he estat molt ocupat. La penj en color i per a jo s'observa bastants de defectes tant amb la pressa de la fotografia com amb el seu processat posterior. Dur-la a blanc i negre va esser una elecció per poder llevar sa renou del color. Quant al virat blau em va semblar adient per la seva temàtica, la mar i el cel. També aquí penj la mateixa sense virat. Quant al comentari de J. Antoni, si és ver que l'única llum que tenia era la de sa farola, però probablement les roques del costat dret vam quedar-me fosca supòs que va esser durant el processat. Carlos en cuanto el hacer varias tomas (strails) lo he intentado alguna vez, y por ahora con bastante mal resultado




2084

2085

Pepe Peñafiel
31/08/2014, 19:03
Personalmente me gusta mas la primera.
Encuentro una composición extraordinaria.
Buena circumpolar.