PDA

Ver la versión completa : ültimos coletazos



Bep Taltavull
24/08/2014, 22:07
La setmana passada un company de feina ferrerienc em va telefonar per explicar-me que la seva filla volia començar

a experimentar amb la fotografia nocturna, i després de xerrar-ne una estona vam quedar per provar-ho.

Jo portava una ideia al cap feia uns dies i vaig contactar amb en Toni Cladera per si em podia informar de la situació de la VL i del CG amb el seu Photopills.

No va ser una nit gaire profitosa, ja que la ideia que portava al cap no va ser possible materialitzar-la del tot, però vam xalar una estona...

Gràcies Toni !!!

Les dades de la fotografia son: ISO 5000 focal 20mm f/5.6 vel. 25s temperatura 3200k + llanterna freda + CTO

2058

Jaume Franch
25/08/2014, 00:03
Molt bona , Bep.
Pel que veig aquests dies la VL ( el CG) està vertical. oi?.
Per cert, ja tenim incorporat al Photopills el complement sobre la VL i el CG. Estic aprenent a menejar-ho.

Joan A. Gomila
25/08/2014, 10:03
Tot i que ses condicions no eren prou bones, crec que has tret una foto prou bona.

A sa part positiva m'agrada molt com t'ha quedat el processat de sa VL, es veu de conya i també m'agrada molt la roca del primer plà que ajuda a donar profunditat a sa foto i la sedositat de la mar.

A sa part menys positiva, em sembla els tres elements (VL, roca de primer plà i penyals del segon terme) estàn massa junts, és com si em manqui aire per sa part de dalt. Per altra banda a la zona dels penyals em sembla que hi manca una mica més de detall, estic pensant si potser aquest detall ha desaparescut a l'hora de llevar renou a la foto. Ja sabem que quan hem de llevar renou a sa foto ens sol costar una certa perdua de detall i és difícil trobar es terme mig. Per açò voldria saber si li vas aplicar cap processat per llevar renou o no i si és així, en quins termes ho vas fer.

Bona foto Bep.

Bep Taltavull
25/08/2014, 15:52
Gràcies pel comentaris companys... Joan, es vàren ajuntar diferents factors perque falti nitidesa en general... primer i principal... vaig errar l'hiperfocal, per tant, falta d'enfoc.

Segon: la gran saladura en suspensió provocada pel temporal de Sud i tercera...ISO 5000... només vaig tractar la renou al cel i al mar.

Joan A. Gomila
25/08/2014, 16:05
Gràcies per s'aclaració, Bep.

Lafebre
25/08/2014, 20:05
La manca de focus a partir del segon terme és el que primer s'evidencia al veure la foto, però ja has donat prou explicacions de les raons. Qui no ha errat mai en la hiperfocal!!. Tot i això, m'agrada la foto, Bep!!.

Raul Sintes
25/08/2014, 21:24
Mira per on, Bep, hauria jurat que la part del penyal havies fet un tractament especial per deixar-lo així. Em dona la sensació que és una aquarela i que contrasta molt gratament amb la roca del primer plai la via làctea amb una expectacularitat impresionant.

Carlos Silvestre
26/08/2014, 12:17
Otra nocturna excelente chavalote. A la Vía Láctea le has exprimido el jugo estético. Primer plano de buena nitidez y acantilados que parecen acuarelas (¿por la reducción de ruido?).

Pepe Peñafiel
26/08/2014, 17:06
Que bonita composición-on , marca de la casa.
El cielo lo has exprimido y trabajado y ha quedado realmente bien.
Buena, si señor

Antonia Sanchez
27/08/2014, 17:40
Molt guapa Bep!

Cisco Dura
30/08/2014, 08:30
Llastima aquesta falta d'enfoc en els penya-segats.

Bep Taltavull
31/08/2014, 20:38
Grácies companys, l'estiu que ve hi tornaré... :very_drunk:

Jaume Franch
31/08/2014, 20:52
Cal tornar al lloc del crim... sí.:very_drunk: