PDA

Ver la versión completa : Scanner + textura de fons

Jaume Franch
25/08/2014, 00:21
Tenia una asignatura pendent : posar textura de fons.
Però, a més a més, la fulla protagonista no ha estat objecte de foto, si no d'escaner.
Aqui hi ha el resultat.

2062

1000x1000pix - 469Kb

Bep Taltavull
25/08/2014, 15:43
Molt bona composició Jaume!!! m'agrada molt el resultat obtingut, tan sols aquest perfil de la fulla groga a la part esquerra... pel demés fotofindera!!!

Francisco Aviles
25/08/2014, 16:22
La hoja amarilla la textura y nitidez un 10, para el escaner otro 10

Lluis Surralles
25/08/2014, 17:42
Prciosa foto, Jaume. M´agrada aixó de haver fet el fons amb un scaner. Qualsevol dia en parlem. A Barcelona hi ha un fotògraf, que es el president de la Federació Catalana de Fotografia (José A. Andrés Ferriz) que tinc entès que només treballa amb scaner. La càmara no la fa servir per res. Ha guanyat molts concursos. Jo no acababa de entendre aixó de treballar només amb scaner pero ara que el "boss" s´està convertint en un expert ho podré provar. Evidentment que la foto es fotofindera. Darrerament s´en estan fent moltes de fotofinderes de manera que hauras d´ampliar el negoci.

Lafebre
25/08/2014, 20:26
Dues coses. La primera: Jaumeeeeeeee, per què carai no pujes fotos més sovint? Un veritable preciositat. Molt bona. Felicitats.

La segona. Respecte el que diu en Lluis, sí, en José A. Andrés Ferriz el conec, és company meu de l'AFC, n'havia sigut el seu president abans de ser el president de la Federació Catalana, com també havia sigut -crec que secretari- de l'Agrupació Fotogràfica de Sant Adrià. Ell va ser el meu primer professor en això d'editar fotos digitals a l'ordinador. I sí, bàsicament la majoria de fotos que fa és amb un escàner, encara que també té càmera… Aquí podreu veure algunes fotos d'ell

http://www.artefotografico.es/portafolios/jose-a-andres-ferriz/

Raul Sintes
25/08/2014, 21:12
Estic impressionat amb la nitidesa d'aquesta composició. Et vull fer una pregunta que no acabo d'entendre: cóm ho fas per aconseguir fotografies a 3200 ppp.?

Carlos Silvestre
26/08/2014, 12:23
Es curiosa y llamativa pero creo que - raro en tus fotos- le falta algo de saturación (!!!!!!!)

Pepe Peñafiel
26/08/2014, 17:19
Preciosa imagen.
Ya nos contaréis en que consiste eso de emplear el escáner y no la cámara.

Joan A. Gomila
26/08/2014, 17:40
Molt bona feina experimental amb l'escaner, Jaume, i pel resultat obtingut es veu que no ha estat tan sols un experiment i a veure que en surt.... Enhorabona, Boss.

Jaume Franch
26/08/2014, 19:59
Bep: tens raó. Pujo la nova versió rectificada.
2069

Lluís: No és el fons el que he escanejat, si no la fulla.

Vicenç: Moltes gràcies per l'enllaç, molt interessant.

Raül: No es tracta d'una foto feta a 3200ppp, sino la resolució que li vaig configurar al escàner. Lo normal, és escanejar un document o foto a 150, 300 o, com a molt a 600ppp. Li vaig fotre canya, de manera experimental.

Als demés, gràcies per opinar.
Seguiré experimentant.