PDA

Ver la versión completa : Otro crack

Lluis Surralles
26/08/2014, 22:33
No podia cerrar el tema del torneo sin subir una de Marc, el otro ctack. Si Pau es la elegancia, Marc es la fuerza. Los dos son muy buena gente pero Marc es mas cariñoso y zalamero, Pau es mas formal y serio. Vamois a la foto, que yo me enrollo demasiado. Una muestra de la fuerza con que entra Marc. Si el contrario le quiere taponar, le rompe el brazo. La foto està tomada desde el anillo circular del techo de Pabellón Olimpico, con un 300, f2,8 y un duplicador. Por esto va justita de definición.2070

Carlos Silvestre
27/08/2014, 15:38
Con lo expresiva que es no le hace falta ni gran definición ni nada. Estupenda.

Francisco Aviles
27/08/2014, 16:28
Molt Bona, LLuis, en Marc es un habitual de Menorca té casa a Sant LLuis

Lafebre
27/08/2014, 17:19
De les tres fotos de bàsquet que has pujat els darrers dies, per mí aquesta és la millor. Un punt de vista poc habitual i un "click" en el moment precís. Molt bona Lluis. Per cert, aquesta també la veig una mica vermellosa…

Lluis Surralles
27/08/2014, 18:54
N es de extrañar que la vegis vermellosa. Son jugadors de "la roja". Pot ser si que la hauré de retocar una mica. Gràcies Vicens

Jaume Franch
27/08/2014, 19:39
M'ha fet gràcia veure una foto de'n Marc G. perque n'hi vaig fer unes quantes el dia que em vas convidar a fer fotos a peu de camp, al Pavelló del Barça, quan en Marc jugava amb el Girona.
Quan el veus amb aquesta actitut fa com a por.
Molt bona Lluís. Aquesta angulació li dona un plus.

Bep Taltavull
28/08/2014, 16:07
Estic d'acord amb el comentari d'en Carlos, te molta força... la foto i en Marc...jajajaja

Pepe Peñafiel
31/08/2014, 18:56
Uauuuu. ¿te imaginas a Marc acercándose hacía ti para taponar tu canasta?. Yo le paso la pelota y salgo pitando…;)
Esta imagen es pura acción Lluis