PDA

Ver la versión completa : Macro Anacampseros

Jaume Franch
27/08/2014, 23:38
Otro intento de macro por apilamiento.
Se trata de un minicactus llamado : Anacampseros rufescens.

2073

2074

Nikon D300 - Nikkor 105 analògic - ISO200 - f32 - 1/200seg. - 908x908pix. - 415Kb. Tècnica d'apilament de 7 fotos.

Francisco Aviles
28/08/2014, 08:41
Definición ,nitidez y foco perfecto, Felicitats Jaume lo dominas a la perfección.
Salut

Bep Taltavull
28/08/2014, 16:05
Impressionant !!! Jaume... m'agrada la composició i nitidesa... afegiria una mica de vinyeteig a la part de dalt... em sembla que li veig un to sospitós...

Lafebre
29/08/2014, 12:24
Molt, molt bona Jaume. Una preciositat en tots els sentits i una presentació molt elegant. Un cop dit això, i sense voler tirar aigua al vi, veig una zona fora de focus al mig de la poncella esquerra.

Jaume Franch
29/08/2014, 20:37
Molt, molt bona Jaume. Una preciositat en tots els sentits i una presentació molt elegant. Un cop dit això, i sense voler tirar aigua al vi, veig una zona fora de focus al mig de la poncella esquerra.

No poses aigua al vi, si no el dit a la llaga (no se'm ha ocorregut altre metàfora).
Vull dir que , tens raó i procuraré reparar aquest evident defecte que, com sempre, preocupat per altres detalls se'm ha escapat.

Cisco Dura
30/08/2014, 08:19
Fas cursets de macro

Pepe Peñafiel
31/08/2014, 19:09
Aparte de esa franja que refiere Vicenç eres el dueño de la nitidez en el macro con tus apilamientos.
Extraordinario trabajo Jaume

Jaume Franch
31/08/2014, 20:36
Aparte de esa franja que refiere Vicenç eres el dueño de la nitidez en el macro con tus apilamientos.
Extraordinario trabajo Jaume
Creo que los elogios hay que sopesarlos y leerlos en su justa medida.
Quiero decir que los que no os habeis prodigado en este terreno os parece magnífico lo que os presento pero, como siempre, todo es muy relativo.
Lo que más me satisface es pensar que pueda despertar en vosotros las ganas de meterse en este apasionante terreno.
Si os puedo ayudar, contad conmigo. Aunque, estoy aprendiendo.

Como ya sabeis todos, se precisa dedicación y perseverancia, dos elementos básicos para conseguir objetivos perfectamente alcanzables.

A ver, así, Vicenç...
2089

Nura
01/09/2014, 09:01
M'agrada molt Jaume!

Bep, què és "vinyeteig"?

Raul Sintes
01/09/2014, 21:52
Després de veure aquestes imatges, no crec que torni a pujar altres macros a n'aquest foro. Enhorabona Jaume. Ets un crack dels macros.

Jaume Franch
01/09/2014, 22:56
Teresa:
El VINYETEJAT es refereix a la presència de sombres a la vorera de una fotografia.

Quan és involuntari és degut a un problema de geometria de les òptiques i afecta en particular als angles de la imatge.
Però el Vinyetejat voluntari l'emprem per donar un efecte especial a algunes fotografies : en fosc , en clar o en desenfoc.

2100
Estàs d'acord, Bep?

Raül, tu també ho pots fer. Saps que he pujat un tutorial?.

Lafebre
02/09/2014, 12:59
Síiiii!, no, Jaume?. Molt millor així. Em va saber greu posar el dit a la nafra però la foto (fotassa!), bé que s'ho mereixia!!.

Jaume Franch
02/09/2014, 13:57
Síiiii!, no, Jaume?. Molt millor així. Em va saber greu posar el dit a la nafra però la foto (fotassa!), bé que s'ho mereixia!!.
Que no, que no, Vicenç, que no molesta en absolut.
Tot al contrari, gràcies a les vostres observacions podem rectificar errors desapercebuts. :very_drunk:

Bep Taltavull
02/09/2014, 17:05
Perdona Teresa, no m'havia adonat de la teva pregunta... en Jaume ho ha explicat beníssim. :very_drunk:

Raul Sintes
03/09/2014, 15:35
Si Jaume, el vaig estar mirant però encara no mi he posat, és l'assignatura pendent:p

Joan A. Gomila
13/09/2014, 08:22
Em sembla que aconsegueixes uns resultats molt bons amb s'apilament de capes. He intentat fer alguna prova a casa i ho seguiré intentant fins que obtengui algún resultat decent per a compartir-ho amb voltros.

Jaume Franch
13/09/2014, 08:35
Em sembla que aconsegueixes uns resultats molt bons amb s'apilament de capes. He intentat fer alguna prova a casa i ho seguiré intentant fins que obtengui algún resultat decent per a compartir-ho amb voltros.
Seràs el segon al fòrum FF en pujar una foto per aquesta tècnica?
T'esperem.