PDA

Ver la versión completa : Galera



Raul Sintes
03/09/2014, 15:51
Divendres passat vaig anar a La Mola a fer una volta i treure quatre fotos. Aquesta és una d'elles.

La galera servia per transportar els malalts a l'hospital militar de s'illa del Rei quant tot estava en funcionament.

2111

Jaume Franch
03/09/2014, 19:12
Un contrallum molt ben resolt, Raül.
Em sobre un pel de columna de la dreta i em falta aire sota la roda.

Lafebre
03/09/2014, 19:45
Magnífica llum i una edició impecable, Raül. Sí, lo de l'aire per sota la roda que diu en Jaume, jo també ho crec. Però m'agrada molt el resultat que has aconseguit, Raül.

Lluis Surralles
06/09/2014, 12:35
Si, si. Una foto molt ben treballada. Aquests tons pastel l afavoreixen. Apart de lo del aire per baix, crec que també n´hi manca una mica per la dreta. El pal lateral queda molt just. No obstant es una molt bona fotografia.

Raul Sintes
07/09/2014, 10:27
Gràcies pels vostres comentaris.

Vos diré que no és gens fàcil enquadrar la imatge ja que està ubicada dins un túnel curvat i amb el meu objectiu 18/70 no donave més de si.

Estic d'acord de que a sota hi manca una mica d'aire, però està presa així. (és un defecte que té la cámara que si no ho reviso quant faig la foto, després no ho puc corregir i queda palès que no ho vaig fer). El pal de la dreta no hi puc fer res per que desaparèix darrera una columna. En quant al retall que en Jaume comenta de la dreta de la imatge, la vaig deixar així per respectar les mides dels 3/4 ja que a l'esquerre no podia donar-li marge per que hi ha un altra arcada on entrava molta llum.

Jaume Franch
07/09/2014, 11:11
Gràcies pels vostres comentaris.

Vos diré que no és gens fàcil enquadrar la imatge ja que està ubicada dins un túnel curvat i amb el meu objectiu 18/70 no donave més de si.

Estic d'acord de que a sota hi manca una mica d'aire, però està presa així. (és un defecte que té la cámara que si no ho reviso quant faig la foto, després no ho puc corregir i queda palès que no ho vaig fer). El pal de la dreta no hi puc fer res per que desaparèix darrera una columna. En quant al retall que en Jaume comenta de la dreta de la imatge, la vaig deixar així per respectar les mides dels 3/4 ja que a l'esquerre no podia donar-li marge per que hi ha un altra arcada on entrava molta llum.
Respecte a donar més aire per baix, em sembla que podries haver fet un vertorama (2 fotos solapades en vertical) , com fa en Carlos. Què et sembla ?
Lo de la regla dels 3/4, personalment, en aquesta foto, me la saltaría.

Bep Taltavull
07/09/2014, 17:07
Arribo una mica tard a aquest fil... m'agrada molt la imatge a pesar del "falls" que hi pugui haver, potser el que més canta és la falta d'aire per baix, però ja ho has explicat, Raül.

M'agrada la calidesa de la presa i la bona resolució del contrast lumínic. :very_drunk:

Pepe Peñafiel
07/09/2014, 17:37
Raúl, solo felicitarte por el control tan fantástico de esta imagen de alto rango dinámico que has resuelto de maravilla.

Raul Sintes
08/09/2014, 09:59
Respecte a donar més aire per baix, em sembla que podries haver fet un vertorama (2 fotos solapades en vertical) , com fa en Carlos. Què et sembla ?
Lo de la regla dels 3/4, personalment, en aquesta foto, me la saltaría.

D'acord Jaume amb les teves observacions, la propera vegada que vagi a La Mola, la repetiré. Moltes gràcies.

Carlos Silvestre
08/09/2014, 17:50
Bien trabajado este complicado contraluz. Coincido en que debería tener un poco más de espacio por abajo.

Joan A. Gomila
13/09/2014, 08:23
Poc mé puc dir, m'agrada molt molt com s'ha resolt sa part de sa il.luminació que no era gens fàcil. Per contra una llàstima el tema de la manca d'aire...