PDA

Ver la versión completa : Ff-207



Jaume Franch
04/09/2014, 06:59
http://youtu.be/dxBFaBsDcbU

Jaume Franch
04/09/2014, 12:14
Gmail+ ofrece una opción de presentación de fotografias en vídeo, parecido a lo que yo confecciono y subo a Youtube, como ya habeis visto en la presentación anterior.

La ventaja es que me permite confeccionar la presentación / video mucho más facilmente que el sistema anterior.
Tiene el inconveniente que no puedo poner títulos.

Decidme si esta nueva presentación que os adjunto de Gmail+ se ve mejor o no .


https://www.youtube.com/watch?v=9GRrj4V2iqU&index=1&list=UUqUzdBzvNaqeYMAB 2mrF_Tw

Lafebre
06/09/2014, 12:02
Mmmm..., sí Jaume, per mí es veu millor, però tampoc és per tirar coets. Té més definició, però no arriba, ni de bon tros, a la qualitat que ens tenies acostumats.

Em sap greu dir-t'ho però, segur que aquest sistema et permet confeccionar la presentació més fácilmente però…

Insisteixo en la meva pregunta de la prova anterior. Hi ha alguna manera de poder-se baixar la presentació sense fer-se mal?

Jaume Franch
06/09/2014, 14:08
Mmmm..., sí Jaume, per mí es veu millor, però tampoc és per tirar coets. Té més definició, però no arriba, ni de bon tros, a la qualitat que ens tenies acostumats.

Em sap greu dir-t'ho però, segur que aquest sistema et permet confeccionar la presentació més fácilmente però…

Insisteixo en la meva pregunta de la prova anterior. Hi ha alguna manera de poder-se baixar la presentació sense fer-se mal?

Jajaja!
No hauriem de prendre mal, no, sobretot, jajaja!

Em sembla que no acabo d'entendre la teva pregunta, Vicenç: Exactament què és el que voldries descarregar sense fer-te mal?

He confeccionat en vídeo aquesta edició, en QUATRE formats: avi, divx, mp4, wmv i un de compatible amb iPad / iPhone (al mòbil es veu molt be).
El .avi pesa 315Mb !!!
Els altres no arriben a pesar 7Mb, ben assequibles per enviar-ho per correo , però CAP supera en qualitat la presentació de PowerPoint que us envio (que no te una qualitat excel·lent, precisament).
Total que, mentre no trobi una ànima caritativa que me'n ensenyi, no soc capaç d'obtenir un fitxer de vídeo de poc pes i de bona qualitat. De moment, guanya , de calle, la presentació que rebeu.

Lafebre
06/09/2014, 17:13
¡¡¡Que no cunda el pánico!!! Tot aclarit! En Jaume no acabava d'entendre la meva pregunta i jo ho he entès tot quan he llegit el seu comentari. Amb cara d'interrogant, en Jaume m'ha trucat i resulta ser que per alguna d'aquestes raons mai aclarides de la informàtica, en els últims enviaments dels pps que ell fa per correu electrònic, jo havia caigut de la llista. Esclar, i jo em pensava que havia deixat de fer els pps habituals i que s'ho havia de baixar un mateix del video.

Si hi ha algú que li hagi passat el mateix, que es possi en contacte amb en Jaume, que m'ha dit que, si cal, posarà un servei exprés de coloms missatgers. :cool:. Gràcies pel teu interès, Jaume.

Víctor Mijares
08/09/2014, 18:54
Jaume, cuando haces el video para youtube, con que calidad lo subes? no formato, sino calidad. Piensa que el formato de video, avi, mp4, wma... siempre los cambiará a mp4/html5, de ahí la perdida de calidad. También se debería ver que tamaño tienen las diapositivas que creas (1920x1080?) y en el video? es la misma resolución?

Saludos