PDA

Ver la versión completa : bo de vi

Lluis Surralles
06/09/2014, 09:47
Aquesta es la darrera foto que penjo dels bodegons de vi. Ara toca anar per a un altre tema. Esoero que agradi2116

Lafebre
06/09/2014, 11:29
Esperes bé, Lluis. M'agrada, m'agrada. Aquest cop, tot i que el vinyetejat és en clar, al no ser tan clar i tan marcat com en les fotos anteriors, m'agrada més. És, com solc dir, qüestió de gustos i preferències personals, però trobo que en aquesta foto, aquest acabat li va de perles. No cal dir que la composició i la llum també els veig molt lograts. Allò que deiem de gustos personals, potser la premsa del fons m'hagués agradat més una mica desenfocada, però això hagués sigut la meva foto, no la teva. Molt bona foto, Lluis.

Bé, a veure amb quin tema ens sorprens ara, Lluis.

Raul Sintes
07/09/2014, 10:35
La superficie del vi a la botella, té una rugositat una mica estranya, sobre tot si la compares amb la nitidesa de la superfície del de la copa.
En quant al vinitejat, pel meu gust no afavorèix la foto.

Jaume Franch
07/09/2014, 11:07
Collons, nen! Fotassa!.
Sí, hi han petits detallets a corregir. Però n'estic segur que si aquesta foto fos feta per encàrrec d'una bodega, ja estarien resolts.
Per si no ho havies vist :
- El detall que diu en Raül també el veig jo.
- La unió del coll amb el cos de l'ampolla també crida l'atenció.
- i, més que un error, una suggerència: El vinyeteig, pel meu gust, hauria de ser progressiu, degradat.

Preciosa, Lluís.
Fotofindera, per descomptat.

Bep Taltavull
07/09/2014, 16:59
Jo també hi diré la meva Lulís... per mi és el millor de la sèrie, potser per l'inclusió de la prensa al fons.

Potser aquests detallets que comenten els companys es podrien millorar... el que menys m'agrada en aquest cas és el vinyeteig... crec que pel color que li has donat.

Una composició perfecta. :very_drunk:

Pepe Peñafiel
07/09/2014, 17:35
me encanta Lluis, por mi parte un poco más de aire por abajo. no te puedo decir nada más.
Muy buena.

Lluis Surralles
07/09/2014, 18:14
Gràcies companys pels vostres comentaris. Hi ha que veure que us en passa ni una. . Estic d´acord amb lo del vinyetat, m´he passat. Darrerament n´estic abusant massa. Pero sobre tot estic d´acord amb lo del vi i el coll de l´ampolla. No m´agradava la transparéncia que tenia i ho vaig retocar. Ara n´hi manca de transparéncia. Celebro que, malgrat aquests detalls, la considereu una bona fotografia. El FF per a mi, ademés del que estic aprenent (mai es tard) em serveix com a banc de proves i, amb els vostres comentaris estic millorant les fotos.

Carlos Silvestre
08/09/2014, 17:52
Estás lanzado Lluis. Este bodegón vuelve a demostrar que dominas todos los palos.

Joan A. Gomila
13/09/2014, 08:25
Esper que entre bodegó de vi i un altre no t'estiguis ventilant es vi que vas obrint.

Bromes apart, per jo també és sa millor que has pujat d'aquesta serie. En el cas del vinyeteig a jo si que m'agrada com l'has fet. Enhorabona.