PDA

Ver la versión completa : Arma letal 1



Lluis Surralles
08/09/2014, 16:04
Ho sento pel "boss" pero aquesta imatge la vaig pensar, ja d´ inici solsament en blanc i negre (donar-li un aire de novela negre). De totes formes i, en atenció a ell (que pilota soc) em permeto penjarla al apartat "tema del mes", ja que estracta d´una finestra (encara que sigui prefabricada), en color.2124

Carlos Silvestre
08/09/2014, 17:47
Entre cómic y anuncio antitabaco. Buena idea y mejor ejecución.

Jaume Franch
09/09/2014, 12:25
M'encanta Chema, uy , vull dir Lluís.
Aquesta faceta teva la tenies amagada, eh?
Si escric un llibre et demanaré que em confeccionis la portada. :p
Per mi, fotofindera.

Lafebre
10/09/2014, 13:28
M'agrada lluis, però saps que em passa?. Doncs que he vist abans la de color que has pujat l'apartat de les finestres i m'agrada més aquella, però els comentaris que he fet allí són també vàlids per aquesta foto.

Joan A. Gomila
13/09/2014, 08:36
Sa idea m'agrada molt. Pel que fa a color o b/n, en aquest cas respect que com autor hagis pensat sa foto en b/n pel que has explicat abans però també m'agrada més en color en aquest cas (qüestió de gustos). Tan en aquesta com amb s'altre de s'altre apartat em molesta una mica que no surti completa la projecció de la finestra damunt la superficie, li trobo a faltar el cantó que hi manca baix a la dreta.

Bep Taltavull
13/09/2014, 17:48
M'encanta aquesta versió en B/N, la veig com si fos treta d'una peli de cinema negre... Referent al comentari d'en Joan Antoni sobre la falta del cantó inferior dreta,

pens que o ha de sortir sencer o es podria retallar bastant més, ja que així sembla més un fall, però es fotofindera si o si... :very_drunk:

Jaume Franch
14/09/2014, 11:30
Crec que, si en Lluís acceptés que convindria que sortís la punteta de la dreta, seria molt fàcil d'arreglar.

Pepe Peñafiel
14/09/2014, 12:22
Idea realmente brillante ( me recuerda algunas de Victor en cuanto a originalidad).
Me gusta el aire dramático del blanco y negro.
Fotofindera sin duda