PDA

Ver la versión completa : Focs artificials extraterrestres



Antonia Sanchez
15/09/2014, 22:30
Sí, així és com m'han quedat. Está clar que fotografiar els focs artificials o d'artifi, no és lo meu, ara bé, tampoc és tan fàcil que quedin coses tan estranyes, oi?

Sento molestar-vos amb tanta "mala" foto. Je je

2155

;);)

Jaume Franch
15/09/2014, 22:40
No, Antònia. No ens molestes i no son males fotos.
Hauries de millorar la teva autoestima fotogràfica. Ets injusta amb tu mateixa.

Aquesta foto m'encanta i, estic segur que a molts companys també, sobretot a aquells que encara no han pujat mai una foto d'aquestes al fòrum.
Apart de que ens aniria be a molts saber com està feta (paràmetres, tres-peus, etc.), m'agradaria saber si les ondulacions que es veuen son producte del moviment del foc o de la teva càmera.

Per mí, fotofindera.

Lafebre
16/09/2014, 12:36
Coincideixo amb en Jaume. A mi també m'agrada força, la foto. I si potser li donessis una mica més de contrast, encara seria millor. Prova-ho, prova-ho i veuràs. Molt bé, Antònia.

Carlos Silvestre
16/09/2014, 16:27
No tengas ningún apuro en colgar tus fotos ¡al contrario! Aprenderás de los comentarios de "las vacas sagradas" del FF. Yo de vez en cuendo cuelgo alguna birriosa para darles carnaza y que se ceben conmigo (je, je).
Vamos a tu foto. No sé si la ondulación es por los fuegos o porque hiciste la toma a pulso pero lo cierto es que resulta interesante. El defectillo viene de la falta de espacio alrededeor, en especial por abajo.
Animo y sigue enviando fotos.

Bep Taltavull
16/09/2014, 16:54
Jo no la veig una mala foto, si no tot al contrari Antònia... no sé quina tècnica has emprat però m'encanta el resultat, potser si que hi manca aire per baix, però res més.

Fotofindera!!! :very_drunk:

Antonia Sanchez
16/09/2014, 19:29
Paràmetres:
f/4
1/8s
ISO 80
-1 paso comp.
51 mm
apert.3
dist.focal 286

Antonia Sanchez
16/09/2014, 19:32
Lafebre: Vaig a treballar una mica el contrast, haviam que tal.
Carlos: je je, lo de la carnaza me gusta... la ondulación no la busquéis en ninguna técnica sino en el movimiento de mi brazo... je je
Bep: cap técnica, ... incontrolable per a mi l'enfocament en aquest cas.
Gràcies a tots!

Antonia Sanchez
16/09/2014, 19:40
2158

Millor? Massa contrast?

Jaume Franch
16/09/2014, 22:00
Perfecte, Antònia.
Fotofindera.
Si vols, podem arreglar el marge inferior i esquerra (aire). Jo he fet una proba i queda be.

Lafebre
17/09/2014, 10:57
Molt millor així, oi Antònia? :very_drunk:

Raul Sintes
17/09/2014, 17:45
No n'he fet mai de fotos a focs d'artifici, però sincerament, m'agrada molt com t'ha quedat.

Lluis Surralles
17/09/2014, 18:45
De mala foto, res. Per a mi es una molt bona foto. Mes encara amb els retocs que li han fet. Estic d´acord amb lo de l´autoestima. Cal que et posis les piles i vegis que, darrerament, estas penjant molt bones fotos i ja ets una mes del grup. Ànim que vas bé.

Jaume Franch
17/09/2014, 22:14
De totes maneres (ara t'apretaré, Antònia) crec que, fins que no aprenguis a manejar un programa tipus Photoshop, et costarà fer el salt que et mereixes.
Diguem tiquismiquis, si vols.
Reitero la oferta que tu ja saps.

Pepe Peñafiel
21/09/2014, 12:43
Preciosa Antonia, una de mis asignaturas pendientes. Muy buena captura de una nocturna con fuegos artificiales, disciplina difícil donde las haya.

Jaume Franch
21/09/2014, 19:16
Preciosa Antonia, una de mis asignaturas pendientes. Muy buena captura de una nocturna con fuegos artificiales, disciplina difícil donde las haya.
No te creas. Como todas las cosas, una vez sabes cómo hacerlo, entonces, se ve fácil.
Mis primeras fotos de fuegos artificiales con camara digital las hice con Mi queirda SONY compacta usando el modo programado para ese tipo de fotografia.
Cuando quise repetir esa exitosa experiencia, esta vez con la Reflex, fue un fracaso total. Espolonado por revés, revisé los parámetros en que se hicieron aquellas buenas fotos, y descubrí el camino. Ahora me parece más fácil, partiendo de unos requisitos básicos, ante todo el tiempo de exposición.
Aunque en el Foro hay gente que debe dominar mejor este tema que yo, por si sirve a alguien, mis mejores fotos de fuegos de artificio con una reflex fueron realizadas con estos datos EXIF:

- Trípode
- Modo Automático
- ISO50
- F/8
- 4 seg.

La póxima vez que lo intente, creo que priorizaré el modo velocidad de obturación a 4 segundos. Probadlo y ya me direis si os ha sido útil.