PDA

Ver la versión completa : Benasque



Lluis Surralles
17/09/2014, 19:30
Ara va de ponts. L´altre dia vaig estar a Benasque i Viella a fer un reportatge del stage del Joventut per aquelles terres. Vaesser un viatje llampec pero em va donar temps de fer algunes proves. ¿Que hi veieu de especial en aquesta foto? Quan l´hagiu comentat us posar´re els parametres. En Vicens no val perque ahir ens vam veure i l´hi vaig mostrar i ja sap de que va.2164

Jaume Franch
17/09/2014, 22:02
Veig varies coses
Clonacions evidents
Excessiu temps d'exposició
Massa contrast i excés en llums altes, amb zones cremades.
falten tons intermitjos.

Segueixo? :cool:

Lafebre
19/09/2014, 11:51
Com recordaràs, aquesta foto ja l'haviem comentat abans entre tu i jo, Lluis. Em temo que en Jaume té raó an elguns punts, oi?

Carlos Silvestre
19/09/2014, 17:04
Aparte de que las zonas clonadas cantan bastante, creo que tiene demasiado contraste (quizás el adecuado si se tratara de un BN). A ver qué opina nuestro experto y corresponsal de FF de la zona de Benasque, Pepe.

Pepe Peñafiel
21/09/2014, 12:52
Lluiiiiis, que susto me has dado!!!!!.
Venga a pensar cuando había colgado una foto con el título de Benasque y resulta que no era yo. Menos mal, ya iba a consultar con un neurólogo por mi perdida de memoria galopante.
Ahora en serio.
Puente antiguo de Benasque ( se salvo perfectamente de la última riada) no empezaré con el rollo que antes se construía mejor.
La imagen esta bien buscada y hallada y tras lo apuntado por los colegas diré que le encuentro cierto exceso de contraste en la parte del río y márgenes ( ¿quizá capa de B/N para realzar contrastes?).
Por gusto personal o le habría dado menos distancia focal para tener el relieve de las montañas o si quería tener un plano cercano y cerrado del puente habría intentado hacerlo en contrapicado mas que en ese picado.
El problema es que ahí no es fácil, pero nada, nada, bajar a nivel de río , ¿verdad Lluis?

Bep Taltavull
21/09/2014, 21:07
Coincidin amb els companys la veig amb contrast excessiu i clonats gens dissimulats...

Lluis Surralles
22/09/2014, 08:30
No se os escapa una. El contraste ya me gusta asi. Lo que queria ver es si os habiais dado cuenta del hiper clonado del rio. Queria hacer efecto seda pero bajaba poca agua y la solución la quise encontrar clonando. Me pasé tres pueblos. La he presentado al tema obligatorio "puentes". Ya os contaré como ha ido.

Lluis Surralles
05/10/2014, 17:33
He presentado esta foto en e concurso mensual de la Agrupación (tema puentes) y, sorpresa, me han dado 19 puntos sobre 20. Voy segundo.

Lafebre
05/10/2014, 19:59
Enhorabona Lluis!!. Ja ho veus, aquí som una colla de torracollons. Me n'alegro moltíssim. :very_drunk:

Jaume Franch
05/10/2014, 20:57
El punt que et falta és per que ens vam xivar. :rolleyes:
Enhorabona, Lluís.

Lluis Surralles
05/10/2014, 22:14
Al contrari. Les vostres crítques serveixen perque em pugui superar i fer algúna correcció abans de presentar-les. Uns quants d´aquests punts son vostres.

Bep Taltavull
06/10/2014, 15:21
Enhorabona Lluís, ja veus que no en tenim ni punyetera ideia... jajajaja

Lluis Surralles
06/10/2014, 16:42
No, no. Vosaltres sou mes perfecccionistes. Si una foto passsa la vostra criba, la puc presentar tranquilament

Raul Sintes
07/10/2014, 19:20
No és que arribi tard all xat, és que he anat seguint tot els que els mestres t'han dit i no més cal donar-te l'enhorabona pel premi.

Lluis Surralles
07/10/2014, 21:05
De moment no es cap premi, Raúl. Es un concurs anual que consta de vuit lliuraments i aquest es el primer. Veurem com acaba tot.