PDA

Ver la versión completa : Tormenta



Bep Taltavull
29/09/2014, 21:10
Ja fa dies... bastants, que no pujo cap foto... estic en crisis fotogràfica...

Aquesta es d'una sortida familiar per anar a veure una nova localització...per jo...

Començava a tronar... sort que teniem el cotxe a prop...

focal 105mm f/8 vel. 1/400 ISO 200 i un retall del 50%

2215

Lafebre
30/09/2014, 12:43
Doncs a mi m'agrada força, la foto. Un petit halo al lloc habitual dels halos, però vaja, res important. Composició més que impecable. I, a més, ara que ja tens una nova localització, estic segur que veurem moltes i bones fotos d'aquest indret. :)

Carlos Silvestre
30/09/2014, 13:04
Somos más los que andamos en "crisis". No sé qué pasa que cíclicamente uno se queda sin ideas y ¿sin ganas de hacer fotos? Para los que os sintais así propongo una salida cuando el tiempo escampe, a ver si se nos airea el tarro.
Foto: me gusta el triángulo de las dos barcas y el faro, me gusta la línea de rocas de primer plano y ese amenazante cielo. Me extraña que te haya salido ese halo porque parece que cuidas siempre al detalle tus fotos.

Jaume Franch
30/09/2014, 15:31
La foto m'agrada.
El cel crec que podria millorar.

Bep Taltavull
30/09/2014, 17:33
Gràcies companys pèls vostres comentaris... quan parleu de l'halo, vos referiu a aquesta línia fina que hi ha al cel entre els núvols i els penya-segats???

doncs no és un halo, si no la delimitació d'aquests núvols de tormenta que passaven... ja em pensava que algú ho diria...

Carlos Silvestre
30/09/2014, 19:07
Gràcies companys pèls vostres comentaris... quan parleu de l'halo, vos referiu a aquesta línia fina que hi ha al cel entre els núvols i els penya-segats???

doncs no és un halo, si no la delimitació d'aquests núvols de tormenta que passaven... ja em pensava que algú ho diria...

Sí, a veces me he planteado poner esa excusa también..¡¡¡juá, juá...!!!!

Francisco Aviles
03/10/2014, 16:36
Sí, a veces me he planteado poner esa excusa también..¡¡¡juá, juá...!!!!

Es halo ? o no lo es..........

Bep Taltavull
03/10/2014, 17:09
Edito aquest missatge per posar-vos la foto rectificada... sense halos, jo havia mal interpretat els vostres comentaris i pensava que vos referieu als núvols...

Quan l'he tornada a mirar primer he vist l'halo de sota del penyassegat que el superior, que pràcticament no el veia (el meu monitor és asquerós)

També he fet cas al Jaume i he contrastat una mica més el cel...

2244

Bep Taltavull
06/10/2014, 15:39
Editada la resposta anterior

Francisco Aviles
06/10/2014, 16:13
Ok. Bep tot aclarit

Salut

Raul Sintes
07/10/2014, 19:23
Ara si, ara està perfecta pel meu gust. Que la vas fer des de s'alzinar de Mongofre?

Bep Taltavull
09/10/2014, 19:53
Gràcies companys, Raül, deus voler dir al sivinar... doncs no, una mica més lluny... entre el far i jo hi ha uns 6 km en línia recta...:rolleyes: