Ver la versión completa : Bode Season
Francisco Aviles
12/10/2014, 20:11
La cabra siempre tira al monte, sigo dan do la vara con mis " Bodes "2260
Francisco Aviles
12/10/2014, 20:15
1020x680
f/13
13 s
ISO 100
90 mm
Bep Taltavull
12/10/2014, 20:38
M'encanta aquest bode Xiscu!!! les textures vàries, la "boira", els elements... tan sols retallaria una mica de tots els costats per apropar el motiu i descentrar-lo un poc... Molt bo!!!
Fotofindera!!! :very_drunk:
Francisco Aviles
12/10/2014, 21:00
Gracies Bep,aquesta paraula m, agrada "Fotofindera"
Sona molt be
Francisco Aviles
12/10/2014, 21:28
Axi t, agrada més Bep ?2261
Bep Taltavull
12/10/2014, 21:37
...més be volia dir igual dels costats i més retallat per baix que per dalt, perque el motiu quedés més a prop del terç inferior... és una ideia...
Jaume Franch
12/10/2014, 21:52
Bon bodegó, Xiscu
La idea de'n Bep m'agrada , però tal com la has pujat, ja m'està be, també.
Fotofindera.
Francisco Aviles
12/10/2014, 21:59
Jaume, estic content "Fotofindera" no es diu cada dia, aqui costa y m´agrada que no sigui facil...
Salut
Francisco Aviles
12/10/2014, 22:29
Un altre versió2263
Lluis Surralles
13/10/2014, 15:26
Per a mi aquest enquadrament es el millor de les tres. Llàstima d´aquestes taques en el fons que, curiosament, no hi son a les altres dues. Com que dius que t´agrada sentir-ho: FOTOFINDERA.
Francisco Aviles
13/10/2014, 16:43
Moltes Gracies LLuis, per lo de "fotofindera" las taques que dius son a posta per donar-li un aire envellit
Salut
Xiscu, l'últim bodegó també és el què més m'agrada, però crec que li pots treure encara molt més profit, perquè s'ho val. La primera impressió que m'ha donat és què li mancaven negres. El que solc fer quan tinc una impressió així, de caràcter tècnic, diguem, i no n'estic prou segur, ja sigui per possible errònia apreciació personal, deficiència de pantalla, etc., abans de donar la meva opinió descarrego la foto i ho comprovo. Qualsevol programa d'edició té les eines per poder-ho fer. I és el que he fet.
Disculpa el rotllo, Xiscu, però com t'he dit al començament, crec que la foto s'ho mereix i si mires "nivells" ho veuràs deseguida, no és una qüestió de gustos. Bona foto, Xiscu!!!.
Per cert, estaven bons els rovellons? Mentre mirava la foto m'estava entrant salivera :)
Francisco Aviles
13/10/2014, 21:53
Estic segur Vicenç que tens raó, pero es tema aquet des Photoshop no es lo meu, intentaré provar lo que em dius. Gracies
Francisco Aviles
13/10/2014, 22:03
Vicenç , no sé si u faig bé ,es algu axi , lo que vols dir2265
Exacte Xiscu, això és el que volia dir. No la trobes millor, així?. Ara només un afegitó, però en aquest cas ja sí que és de gust personal. Els dos extrems amb tanta llum no li fan gaire favor al conjunt de la foto. Que quedi clar, NO estan cremats, però més enfosquits, trobo que aquesta bona foto encara milloraria més. Si ho creus convenient, prova-ho Xiscu. Salut.
Jaume Franch
14/10/2014, 13:21
Coincideixo amb en Vicençs però, francament, no vaig dir res perque creia que en Xiscu era conscient d'aquesta manca de contrast i així ho volia expresar. De fet, Xiscu, en més d'una ocasió t'he fet comentaris sobre la teva tendència a sobre-esposar el conjunt de la foto o a permetre zones amb altes llums. Començava a creure que aquest és el teu gust personal però, ara, segueixo amb dubtes.
Francisco Aviles
14/10/2014, 15:21
2266Jaume, en esta ocasión mi idea original era darle a la imagen un tono mas suave,pero también creo que en Vicenç tiene razón ,queda bien subiendo los negros,os pongo otra siguiendo las indicaciones den Vicenç,he oscurecido los extremos que estaban muy claros, a ver que opinais.
Gracies
Carlos Silvestre
14/10/2014, 18:11
Parecen dibujos. Magníficos bodes.
Bep Taltavull
14/10/2014, 18:51
Personalment m'agradava més la ideia inicial, em resultava més creativa, amb un aire més pictòric... no sé si era intencionat o no però la trobava més atractiva.
Francisco Aviles
14/10/2014, 21:02
Si Bep ,a mi me gusta + las primeras ,era mi idea inicial, tu lo has dicho pictorica era mi intención, pero la cosa se va liando y sale de todo, je..jee
Gracias Carlos a ver si apareces más, tú no me das tanta " caña "
Francisco Aviles
14/10/2014, 21:07
y como esto se anima os pongo otro ...
f/13
13s
ISO 100
90 mm2267
Lluis Surralles
14/10/2014, 23:05
Carlos, supongo que lo de bordes no lo dirás por los comentaristas. Si es asi, grácias por lo de magnificos. Es broma, eh...
Si Bep ,a mi me gusta + las primeras ,era mi idea inicial, tu lo has dicho pictorica era mi intención, pero la cosa se va liando y sale de todo, je..jee
Gracias Carlos a ver si apareces más, tú no me das tanta " caña "
Em sap greu, ja que la meva intenció no era -no ho és mai- "liar-la", sinó només donar la meva, -potser equivocada, però reflexionada i sincera- opinió, i en cap moment no pretén canviar ni influir en el resultat final, que només correspon a l'autor.
Francisco Aviles
17/10/2014, 16:15
Em sap greu, ja que la meva intenció no era -no ho és mai- "liar-la", sinó només donar la meva, -potser equivocada, però reflexionada i sincera- opinió, i en cap moment no pretén canviar ni influir en el resultat final, que només correspon a l'autor.
Vicenç , no te tiene que saber mal, yo agradezco y aprecio tus comentarios y los de todos, cada uno tenemos una visión diferente y es respetable , no te preocupes y sigue SIEMPRE opinando mis imagenes, y dando tu punto de vista ,que de verdad aprecio.
Salut