Ver la versión completa : Moviment...
Bep Taltavull
19/10/2014, 17:06
Un fotografia feta d'aquest migdia sobre les 14:00h... l'ideia era provar el nou LEE Big Stopper de 10 passos...
Volia trobar una velocitat adequada per donar aquest dinamisme a la vegada que tancava a un diafragma intermig a fi de tenir bona nitidesa del fons.
ISO 640 f/9 vel. 0,80 focal 155mm filtre Big Stopper 10 passos+ Filtre degradat de 2,5 passos per el cel + revelat bàsic en ACR
PD: Llàstima que al cel no hi hagués ni un núvol per fer bonic...
2275
Carlos Silvestre
19/10/2014, 18:35
No tengo ni idea que es eso del Big Stopper pero parece que da buenos resultados.
Bep Taltavull
19/10/2014, 21:19
Bueno... el Big Stopper no es nada más que un filtro de LEE llamado así... (gran tapón) porque es un ND de 10 pasos... negro como el carbón y te deja bajar mucho el tiempo de exposición incluso con luces muy duras.
Tiene algunos inconvenientes como la dominante azul que deja, esta concretamente la he tirado con una temperatura en cámara de 10000K y aún la he subido hasta 14000K en ACR... además de un valor de +25 de magentas...
Bep Taltavull
20/10/2014, 18:32
Una altra de la mateixa sessió...
2280
No pares, eh, Bep!!!!. I això està molt bé. Està clar que amb aquest filtre es poden aconseguir uns bons efectes. Estic segur que algun dia d'aquests ens sorprendràs amb una foto espectacular feta a l'hora de llum adient.
Bep Taltavull
23/10/2014, 08:39
Ja veurem Vicenç... aquesta està feta al migdia intencionadament... tot arribarà... jajaja
Lluis Surralles
23/10/2014, 15:31
Em sembla molt interessant. Ja m´has picat. ¿Es molt car aquest fitre?. Les fotos força bé. No ho valoro pel que he vist avui, que m´agrada, sino pel que m´imagino qur faràs aviat. Hi ha moltes possibilitats.
Bep Taltavull
26/10/2014, 17:45
Em sembla molt interessant. Ja m´has picat. ¿Es molt car aquest fitre?. Les fotos força bé. No ho valoro pel que he vist avui, que m´agrada, sino pel que m´imagino qur faràs aviat. Hi ha moltes possibilitats.
Lluís, ja fa un temps que em ronden algunes ideies pel cap i necessitaré temps per posar-les en pràctica...
en quant al filtre, no és res més que un ND, aquest en concret, en lloc de ser de rosca és quadrat i de molt bona qualitat.
Aquests efectes... i d'altres, també,es poden aconseguir amb qualsevol ND, més o menys intens i tant circular (de rosca), com quadrat...
normalment, tan sols estarem parlant d'una qüestió de qualitat i dominants... ara toca treballar-hi. :very_drunk:
Pepe Peñafiel
26/10/2014, 19:11
Una buena muestra del juego que te dará este nuevo personaje de tu equipo.
Muchísimos juego para tus ideas.
Mi ND 400 me permitió hacer sedosidades en pleno Julio a las 10h y 30, en una cascada del Pirineo y una luz que caía a toneladas.
adelante Bep!!!!
Bep Taltavull
27/10/2014, 21:25
Una buena muestra del juego que te dará este nuevo personaje de tu equipo.
Muchísimos juego para tus ideas.
Mi ND 400 me permitió hacer sedosidades en pleno Julio a las 10h y 30, en una cascada del Pirineo y una luz que caía a toneladas.
adelante Bep!!!!
Me alegra verte de nuevo por aquí... no siempre salen las ideas... pero hay que probar...
Jaume Franch
30/10/2014, 11:48
Interessant però, quina ventatja aporta respecte el Filtre ND400 de 9 passos, només un pas?
Bep Taltavull
30/10/2014, 12:24
Interessant però, quina ventatja aporta respecte el Filtre ND400 de 9 passos, només un pas?Doncs, si, potser mirat amb sang freda sigui l'únic avantatge, però en el meu cas n'hi veig més...L'únic ND que jo tenia fins ara era un variable 2-400 de molt baixa qualitat que em creava artefactes indesitjables, per tant he guanyat, i molt, en qualitat, i per altra banda em permet combinar un polaritzador de rosca amb l'ND sense vinyeteig emprant gran angular... una altra avantatge...
Antoni Cladera
30/10/2014, 14:58
Bones tardes,
a part del que parles, Bep.... puc assegurar que tant el Big stopper com el hitech ND pro 10 son decepcionants amb les seves fluctuacions de colorimetria..... I ho dic perque els he tingut els dos....
recoman el nou de Hitech (fa un any que el tenc i treu fum!!) "IRND pro 10" Corregeix les dominants de coor i funciona a la perfecció...
salut!
Bep Taltavull
31/10/2014, 10:14
Bones tardes,
a part del que parles, Bep.... puc assegurar que tant el Big stopper com el hitech ND pro 10 son decepcionants amb les seves fluctuacions de colorimetria..... I ho dic perque els he tingut els dos....
recoman el nou de Hitech (fa un any que el tenc i treu fum!!) "IRND pro 10" Corregeix les dominants de coor i funciona a la perfecció...
salut!
Gràcies Toni, l'hauré de canviar idò...