PDA

Ver la versión completa : Els frares.

Cisco Dura
19/10/2014, 18:44
Penyal dels Frares., és un accident costaner conegut també per Penyals del Cap de Ferro i Penyals des Castellet. De difícil accés. Però sa sortida va valer la pena.

2277

Dades: Iso 100 Focal 34 mm. F/22 Velocitat 1,3 seg. Filtres DN 3 passos i degradat DN 2 passos

Bep Taltavull
19/10/2014, 21:26
Vaja localització guapa !!! me la imagin amb 10 passos menos... pens que el tractament que li has donat no li fa justícia... pens que el vinyeteig de dalt es massa dur i les roque en si una mica planeres de contrast

Francisco Aviles
20/10/2014, 09:18
Un precioso sitio, donde está ?

Lafebre
20/10/2014, 18:50
Això sí que són frares!!!! :). Localització realmente espectacular, Cisco. Estic amb en Bep pel fa al tractament general que li has donat.

Carlos Silvestre
21/10/2014, 12:34
Es mejorable la foto, sí. ya ardo en deseos de poder ir a hacer algún intento...cuando nos desveles la ubicación!!!

Pepe Peñafiel
26/10/2014, 19:20
Precioso lugar.De acuerdo en la edición que se podría mejorar. como dice Bep

Cisco Dura
28/10/2014, 15:09
Primer de tot, em sap greu no haver contestat abans als vostres comentaris. No sé per on començar. Sembla que tots teniu cert interès a saber a on és aquest lloc, està situat al terme de Ciutadella a cala'n Carbó (els penyals del Cap Gros) una platja de còdols situada a La Vall (Algaierens) El problema radica que no hi ha un camí (diguem camí o carrerany) senyalitzat i també transita algun tros dins marina, això fa que sense els coneixements dels passos es fa difícil el seu accés, i si a més volem aprofitar la llum de la posta de sol, la tornada es fa un poc difícil. (no impossible).
Referent al tractament de la foto, teniu raó, he provat de donar-li un poc més de contrast i llevar-li tot el vinyetatge. Encara que trob que el resultat li falta alguna cosa més.
2291

Em sembla que la foto original sense processat li falta alguna cosa (enfoc, haver calculat millor el temps, "flares" per portar un vidre davant l'objectiu, quasi era un contrallum, no ho sé)

I tornaré sense cap dubte.

Penj una altra fotografia d'aquest mateix dia des d'una altra perspectiva.

2292

Lafebre
28/10/2014, 18:28
Pel meu gust no hi tinc cap dubte, tant per la tonalitat com pel contrast, la segona versió supera la primera. En quant a la segona foto, la composició no m'acaba de fer el pes, la trobo desequilibrada de masses. Has provat de fer-la en format quadrat agafant només les roques?

Bep Taltavull
28/10/2014, 20:12
Sense cap dubte, la segona versió és molt millor a pesar de qualque petit halo. :very_drunk:

Cisco Dura
28/10/2014, 23:00
A proposta d'en Vicenç he retallat la foto (quadrada) per sabre la vostra opinió.

2293

Lafebre
01/11/2014, 14:10
Cisco, veig que ningú no et contesta...

A mi sí, en aquest format m'agrada més.