PDA

Ver la versión completa : Comes alive with Photopills!



Antoni Cladera
19/11/2014, 10:10
Una "fresca" manera per informar de l'inclusió de Photopills al món de les camisetes.... XD

Pos aquesta fotografia per la seva curiosa realització.... per estar feta diumenge passat (aigua de bimbolla).. per la frescura de la model i el valor de soportar aigua i fred.... i per la meva caparudesa fotogràfica que sempre opina que la llum posterior al plore és la millor per a tot tipus de fotografia a exteriors....

Aqui teniu l'article del blog: http://es.photopills.com/blog


D700
85mm
f/1,4
1/500
iso 800



2383

Carlos Silvestre
19/11/2014, 12:22
Totalmente de acuedo en la luz tras la lluvia que todo lo limpia.

Lafebre
19/11/2014, 13:19
Preciosa foto, Toni. Composició, "pose" de la model, llum, color… vaja, de tot.

Jaume Franch
19/11/2014, 13:34
Preciosa foto.
Llàstima la sobreexposició central i, en particular del braç dret de la model.

Antoni Cladera
19/11/2014, 13:53
Preciosa foto.
Llàstima la sobreexposició central i, en particular del braç dret de la model.

Jaume... serà a la teva pantalla.... està tota la toma dins la gama..... :O

salut!

Bep Taltavull
19/11/2014, 17:41
M'agrada molt aquesta llum, així com la profunditat que li has donat i el to càlid de la imatge... ara, com a fotografia comercial...

no crec que venguis gaires camisetes només amb la foto, potser vendries altres coses, però camisetes...

Al meu monitor també veig zones sobreexposades...

Lluis Surralles
19/11/2014, 23:00
Estic d´acord en que la model està sobreexposada, tant els brassos de la model com el fons. Tampoc m´agrada el desenfoc del fons i si m´apreten tampoc m´agrada la pose de la model. Vaja: que no m´agrada res. Ho sento pero aquesta es la meva opinió i, a la meva edat, no estic diasposat a perdre la sinceritat. Perdoneu. Soc un gran admirador de les fotografies del professor Cladera. Pot ser per aixo m´he vist en cor de expressar-me tant cruament.

Antoni Cladera
20/11/2014, 09:42
Estic d´acord en que la model està sobreexposada, tant els brassos de la model com el fons. Tampoc m´agrada el desenfoc del fons i si m´apreten tampoc m´agrada la pose de la model. Vaja: que no m´agrada res. Ho sento pero aquesta es la meva opinió i, a la meva edat, no estic diasposat a perdre la sinceritat. Perdoneu. Soc un gran admirador de les fotografies del professor Cladera. Pot ser per aixo m´he vist en cor de expressar-me tant cruament.


Faltaria més LLuis!! estam aqui per això!! Ara expliquem lo des desenfoc del fons perquè m'has deixat clavat! Com a totes les meves fotos a aquesta no hi ha cap tipus de retoc de desenfoc, aquest és fruit de la focal si és això al que et referies....

Bep... comercial no ho sé però hem arribar a 5920 persones en tres dies..... Una cosa és "fotografia producte" i s'altra és fotografia de "retrat comercial"..
salut!!!!

Pepe Peñafiel
20/11/2014, 19:57
Escenario de lujo y luz preciosa.
La posición de la modelo a mi me gusta.
Sobre la luminosidad si bien hay unas luces altas en mi monitor ( no valorable por ser mac y portátil que no calibro) no veo zonas sin información por sobreexposición.

Joan A. Gomila
27/11/2014, 18:26
M'agrada la tonalitat general de la foto deguda a aquesta llum tan especial que comenta en Toni que es produeix després de la pluja.

En quan a la possible sobreexposició no ho valoraré per que com ja ha passat amb altres fotos, hi ha certs aspectes que varien una mica en funció del monitor des d'on visionam ses imatges i potser en els casos en que els blancs (o els negres) es troben molt al llimit en alguns monitors es disparen més enllà del que és correcte (des del monitor on jo estic ara també li veig sobreexposada i una volta oberta la imatge em dona un histograma passat de llums per molt poc)

Toni, a jo em sembla que en Lluis en cap moment a volgut dir que hi hagis afegit desenfoc més enllà del que et doni la focal de la càmera, ell només diu que no li agrada. He de dir que a jo si que m'agrada el desenfoc.

Amb el que no estic gens d'acord és amb l'apreciació d'en Vicenç quan valora positivament sa composició (gràcies a Déu no coincidim en tot, eh? jejeje). Jo entenc sa composició com la situació del subjecte o subjectes principals de la imatge respecta a l'enquadrament (regla dels terços) i jo no veig els terços per enlloc. Entenc que si es tracta d'una foto comercial, s'ha de prioritzar la situació centrada del personatge per damunt d'una composició estèticament correcta.

Finalment...vaig veure una altra foto de la mateixa sessió al facebook on la model estava asseguda al terra, personalment m'agrada més aquella pose que no aquesta, però això és un gust personal.