PDA

Ver la versión completa : Fotografia viscuda....

Antoni Cladera
19/11/2014, 10:23
... quan disfutes tant o més de crear-la que de veurer-la acabada....

2384

Carlos Silvestre
19/11/2014, 11:43
¡Qué bonita! Qué evocación de ensoñaciones ¿matutinas? En mi monitor veo una tonalidad cian general que no le desfavorece. ¿Qué sitio es?

Jaume Franch
19/11/2014, 12:51
La foto i la vivència, olé.
Els colors... no em convencen.

Antoni Cladera
19/11/2014, 13:56
És Algaiarens i els colors són els de l'alborada...pequè falsejar-los....? A l'esquerra el sol acaba de sortir i la boira reflexa i a la vegada difumina els colors matiners...

Bep Taltavull
19/11/2014, 17:52
Una localització espectacular... tot molt centrat... però ja sabem que les regles son per rompre-les.

Estic d'acord amb els companys en el que fa referència al to general de la fotografia, pens que, en aquest cas, no has sabut combinar be la temperatura de color...

Tens fotografies infinitament millors... :very_drunk:

Lafebre
20/11/2014, 12:57
Aquesta foto ja la vaig veure ahir varies vegades, però no la vaig voler comentar perquè em produïa sensacions contraposades. El que passa però, és que avui em succeeix el mateix que ahir. Tot i no desagradant-me, hi ha quelcom que no m'acaba de fer…

Joan A. Gomila
27/11/2014, 18:39
A jo també hi ha una cosa en la tonalitat que no m'acaba de convencer.

Has aconseguit captar un bon moment del matí i és lo que valor més de sa foto. Imagin que deus tenir sa clau per a poder anar fins dalt amb es cotxe per que si haguessis hagut de deixar es cotxe a s'aparcament hauries hagut de fer una matinada de c....ons per arribar a hora allà dalt.

Cisco Dura
30/11/2014, 17:50
L'experiència viscuda de realitzar-la ja s'ho ben val. Tons a part m'agrada

Antoni Cladera
30/11/2014, 23:04
Merci pels comentaris. ;)
Joan Antoni, no tenia clau i m'encanta aixecar-me dematí... contestada la pregunta, no sé a que ve aquest tipus de comentaris... 8-O

Cisco! Experiència i bona!!
No entenc com vos contaminau comentari a comentari... (Amb aquesta foto en concret amb sa temperatura...) He hagut de mirar es Raw i tot... Jo ho tenc molt clar... Sol que neix potent a l'esquerra, boira entremig... I a primer pla el blau de la mar... Temperatura? Sa de sa carta i un poc més...

Salut!
PD.- la contaminació és pel fet que a vegades s'ençata un "defecte" i es repeteix sense pensar que tal vegada està cercat... No vull que es mal interpreti!!!

Joan A. Gomila
30/11/2014, 23:37
Merci pels comentaris. ;)
Joan Antoni, no tenia clau i m'encanta aixecar-me dematí... contestada la pregunta, no sé a que ve aquest tipus de comentaris... 8-O

No ve a res aquest comentari, Toni, tan sols comentava que si no tenies sa clau et va tocar fer una bona caminada, imagin que gairebé a les fosques per tal de poder arribar dalt Sa Punta Rotja a temps per a poder captar ses llums d'es començament d'es dia.

Cisco Dura
01/12/2014, 13:39
El comentari següent no té relació amb la foto però si amb tu. Ja que tu no ho fas public per aquest foro si vull deixar testimoni. La meva enhorabona.
Retall diari Menorca al día: "Integrado en el equipo español de la Confederación Española de Fotografía, el fotógrafo Antoni Cladera Barceló ha conseguido conjuntamente la medalla de plata en la 17ª Copa del Mundo de Fotografía de Naturaleza que se ha celebrado estos días en Bangalore (India). Su imagen ‘El hito’ junto a las de otros nueve fotógrafos españoles fue declarada la tercera mejor colección en la temática de paisajes marinos en blanco y negro en el apartado de imagen impresa. Nunca hasta ahora en sus 16 ediciones anteriores el equipo español había logrado un galardón de esta categoría de la Federación Internacional del Arte Fotográfico (FIAP) en fotografía de la naturaleza."

Antoni Cladera
01/12/2014, 16:03
Joan Antoni, és part de la fotografia el "parir-la"... tant o més, a vegades....

Cisco!!! Gràcies!! Sa veritat és que vaig de bòlid amb un article apunt de sortir i ni he pensat a posar-ho per aqui... Un premi dels grossos, Medella FIAP i per obra impresa!!! Ara ho posaré...merci!

Joan A. Gomila
01/12/2014, 16:35
Precisament el meu comentari volia dir açò: que darrera una foto hi ha una feina i un procés (com és aixecar-se d'hora en aquest cas) que moltes vegades no tenim en compte els altres (i tan ho dic per tu com per a qualsevol dels altres companys d'aquest fòrum.

Antoni Cladera
01/12/2014, 22:11
No ve a res aquest comentari, Toni, tan sols comentava que si no tenies sa clau et va tocar fer una bona caminada, imagin que gairebé a les fosques per tal de poder arribar dalt Sa Punta Rotja a temps per a poder captar ses llums d'es començament d'es dia.
Joan Antoni!!!! jajajajajaj tu ja imaginaves...pillín...!!
Imagin que deus tenir sa clau per a poder anar fins dalt amb es cotxe

Un altre exemple.... aquesta altra... també a les fosques.... És que si no...ens perdem la màgia dels llocs...per no dir els que HI HE QUEDAT A DORMIR per poder fer la sortida de sol....
Sortida de sol a Sa Bassa Verda... pujada amb aigua i a les fosques.....

2430

Bep Taltavull
01/12/2014, 22:19
PD.- la contaminació és pel fet que a vegades s'ençata un "defecte" i es repeteix sense pensar que tal vegada està cercat... No vull que es mal interpreti!!!

Si a tú t'agrada així ... cap problema!!! aquí cadascú expressa la seva opinió. :very_drunk:

Tú ens has fet ser crítics, constructivament, amb noltros mateixos primer i amb els altres alhora, per tant no t'ha d'extranyar que opinem diferent...

Bep Taltavull
01/12/2014, 22:21
... I aquesta segona... una preciositat cromàtica.

Fotofindera!! :very_drunk:

Raul Sintes
03/12/2014, 20:16
Preciosa foto. Per jo és una assignatura pendent.

Jaume Franch
04/12/2014, 11:32
Aquesta de sa Bassa Verda ja ens la va pujar, crec.
El que no sé si ja ha format part d'alguna Edició FF.

Antoni Cladera
04/12/2014, 13:34
no ho sé Jaume... simplemen era per posar un exemple de que el fi justifica el mitjans.... ;-)

Francisco Aviles
04/12/2014, 16:40
Molt bona , Toni es tons una passada

Joan A. Gomila
04/12/2014, 17:12
Si que ha es va incloure en una edició de FF. Precisament quan vaig comentar lo d'aixecar-se molt d'hora per poder captar ses llums de sa sortida de sol tenia aquesta segona foto d'en Toni dins es cap, també.

Lafebre
04/12/2014, 19:09
Es va publicar a l'edició 193... però no per això deixa de ser una foto formidable. :)

Jaume Franch
04/12/2014, 20:37
Efectivament.
Gràcies, companys.