PDA

Ver la versión completa : No em fumis



Lluis Surralles
12/12/2014, 17:15
Un altre foto de fum. Suposo que es nota que tea obligat d´aquest mes es aquest: fum.
Juan: la iluminació de la primera era ben senzilla: Un flash amb soft box a la dreta desde molt amunt i una pantalla de rebot (porexpan) a l´esquerra i al editar,al tenir el fons negre, amb l´eina de sobreexposar anar aclarint al gust. El que passa ( i amb aixó cntesto a en Jaume) al sobreexposar tant ha sortit soroll de color pero la veritat es que no em molesta.
Molt diferent es la foto que penjo ara. En aquesta res es veritat. El fum està traslladat de una sessió que vaig fer abans amb unes espelmes que en feien molt i después disimulat amb l´eina de clonar. El mateix passa amb la mica de foc de la punta del puro.
Jaume: si vols torno a penjar la foto que diem dels 20 punts pero ja la vaig penjar. Es aquell bodegó de vi que tu vas retocar la punta de lámpolla (Va de vi)2462

Jaume Franch
12/12/2014, 20:00
Molt xula, Lluís.
Hi ha algun detallet de clonació per pulir, però molt be.
Ah! és aquella!. Una preciositat. Vas guanyar-li la partida al mestre, eh?.

Lafebre
13/12/2014, 13:26
Està bé Lluis, per per ser-te franc, m'agradava més l'anterior, la de la cigarreta i el got amb la beguda. Quantes fotos podeu presentar, per tema?

Bep Taltavull
13/12/2014, 15:18
La veritat es que la trobo una mica simple, però tenint en compte el muntatge considero que està força be.

Bona feina

Lluis Surralles
13/12/2014, 16:29
Vicens: Podem presentar sis fotos per tema: dues en B i N, dues en color i dues en digital i de cadascuna puntua la de mes valoració. Per aixó n´em de pensar i fer tantes.

Pepe Peñafiel
14/12/2014, 17:33
El problema que le encuentro a esta imagen es que he visto antes la del vaso y me gusta más la otra.

Lluis Surralles
14/12/2014, 18:08
Es verdad pero a esta le tengo mucho cariño porque, aunque no lo parezca, está mucho mas "currada".

Carlos Silvestre
15/12/2014, 12:19
Suscribo la opinión de Pepe.

Cisco Dura
21/12/2014, 18:45
M'agrada més la del got i la cigarreta, però sabent que és un muntatge el resultat final està força bé.

Joan A. Gomila
31/12/2014, 11:40
Relament a jo també m'agrada més l'altre, encara que aquesta estigui més "currada" com tu dius.