PDA

Ver la versión completa : La grapadora

Lafebre
31/12/2014, 13:12
El dissabte passat al vespre ens vam trobar amb en LLuis per fotografiar la torre Agbar. (De fet, ell per tornar-ho a fer, que com heu pogut veure ja n'havia penjat dues al foro). Al costat de la torre s'ha inaugurat fa pocs dies el museu del disseny, conegut popularment com la grapadora degut a la seva geometria. En veure-la de nit em va agradar el color i joc geomètric que donava la façana lateral.

Aprofito per desitjar-vos a tots un molt bon 2015. :very_drunk:

2530
ISO 200
Nikkor 24-70 a 62 mm, f/5,6
1/5 sec.
Tres-peus

Joan A. Gomila
31/12/2014, 16:14
Jaume, es pot dir "joder" en aquest fòrum?

És lo primer que m'ha sortit de la boca quan he vist sa foto, quina enveja (sana) poder fer fotos com aquestes!!!

Sa combinació de groc i negre queda de conya!!!

Fotofindera.

Jaume Franch
31/12/2014, 19:34
Jaume, es pot dir "joder" en aquest fòrum?

És lo primer que m'ha sortit de la boca quan he vist sa foto, quina enveja (sana) poder fer fotos com aquestes!!!

Sa combinació de groc i negre queda de conya!!!

Fotofindera.
I tant! jajaja!.
Es que no n'hi ha per menys!.
Un altre bona foto amb la que ens regales el teu desitg de Bon Any!.
Moltes gràcies per compartir amb tots nosaltres el teu art!.
Bon Any també per a tu, Vicenç.

Lluis Surralles
01/01/2015, 19:42
Tractant-se de Barcelona no podia esser de cap altre color: groc i negre com els taxis. Jo vaig tenir l´honor d´anar amb en Vicens a aquesta classe magistral i també vaig fer las foto pero, collons, (suposo que també es pot dir) no em va quedar igual. Algún dia us explicarà en Vicens l´ensurt que vam tenir. Un bon any per a tots.

Francisco Aviles
01/01/2015, 22:53
La H.... Vicenc una maravella no es pot di res mes

Raul Sintes
02/01/2015, 19:57
Amic Vicenç, les teves fotos no em deixen indiferent. Molts feim fotografia, però lo teu, és art. Enhorabona i bon any.

Bep Taltavull
02/01/2015, 22:33
Totalment d'acord amb en Raül, art en l'estat més pur. Felicitats!!! i gràcies per deixar-nos gaudir de les teves fotos.

Fotofindera total!!!

PD: per cert Vicenç, en Lluís ens ha deixat amb l'intriga de saber el que va passar...

Lafebre
03/01/2015, 11:58
Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris, companys.

Ah, Bep, no té cap importància, fixa't que ni tan sols ens va privar de fer alguna que altra foto.

Cisco Dura
06/01/2015, 16:59
És un veritable plaer poder gaudir, ja no direm de veure fotos teves, sinó d'aquestes mostres de verdader art. No tenc gaire comentaris per poder fer.
Bon any.

Pepe Peñafiel
10/01/2015, 13:58
Estética impecable, una gozada.
color más atractivo imposible
fotofindera.