PDA

Ver la versión completa : Punts de Llibre



Jaume Franch
11/01/2015, 00:04
Revisant la carpeta on hi tinc fotos per fer punts de llibre, m'ha semblat que us podria interessar la idea, tal i com he comentat en un parell de posts recents.
Tot i que algunes imatges han estat concebudes per aquest fi, la gran majoria han estat aprofitades / rescatades del calaix gràcies a aquest format especial.
He fet alguna temptativa d'imprimir i retallar, i ha quedat francament agradable fer-ho servir de Punt de Llibre.

És una idea que aporto per si a qualcú li li pot interessar.

2680
2681
2682
2683

Francisco Aviles
11/01/2015, 15:50
La idea,como te comente es buena igual que tus imágenes ,Molt Guapas Jaume

Carlos Silvestre
11/01/2015, 16:02
Me suena haber visto editados puntos de libro con imágenes de la costa menorquina. Me temo que el mercado está saturado de cosas así y, además, cada vez están más en boga los libros electrónicos.

Lafebre
11/01/2015, 17:12
Jaume, m'encanta la teva manera d'estar constantment buscant idees, però en aquest cas concret em permeto ser una mica més escèptic i estic més en la línia de l'exposat pel Xiscu i en Carlos. De fet, no crec que amb els guanys poguéssim ni arribar a comprar el 50% d'Editorial Planeta :cool:

Pepe Peñafiel
11/01/2015, 17:41
Buena colección tienes de este interesante formato.

Raul Sintes
11/01/2015, 19:56
A jo m'agrada molt la idea, fins el punt de dir-te que la posaré en pràctica.
Soc un devorador de punts de llibre ja que tenc la costum de deixar a dins de cada llibre que he llegit, el punt que he emprat.

Roberto Mauro
11/01/2015, 20:11
Hola Jaime, creo que no puedo aportar nada nuevo solo que estoy de acuerdo con los comentarios anteriores.

Lafebre
11/01/2015, 20:17
Perdona Jaume, però en el meu comentari anterior, tot fent conyeta, se m'ha oblidat de comentar les fotos. Només dir-te que hi ha algunes que són simplement delicioses.

Jaume Franch
12/01/2015, 00:45
Com us deia, era una idea. En Carlos ha resumit molt bé la realitat.
Gràcies per els vostres comentaris.

Bep Taltavull
12/01/2015, 15:37
Vaja col·lecció Jaume!!! jo no en tenc tants... realment n'hi ha de molt bons... en quan a la comercialització que comentes he de dir que potser podem invertir directament en el manteniment del foro,

que no en l'impressió i edició d'aquest tipus d'elements i esperar que hi hagi guanys... i no et creguis... em faria il·lusió...

Jaume Franch
12/01/2015, 16:50
Vaja col·lecció Jaume!!! jo no en tenc tants... realment n'hi ha de molt bons... en quan a la comercialització que comentes he de dir que potser podem invertir directament en el manteniment del foro,

que no en l'impressió i edició d'aquest tipus d'elements i esperar que hi hagi guanys... i no et creguis... em faria il·lusió...
Estem d'acord, Bep. ei-7