PDA

Ver la versión completa : Penúltimo "Only Raw"



Bep Taltavull
19/01/2015, 22:32
Bueno, realmente no es only raw porque cloné un objeto indeseado, pero por lo demás, así salió de la cámara.

Los datos de la toma: ISO 200 f/11 vel. 1/5 s focal 24mm temperatura 10000K +degradado inverso de 3 pasos

Puede que con las diferencias existentes entre monitores, cada cual la vea de forma diferente...

2884

Jaume Franch
19/01/2015, 23:26
Uau! Preciosa.
Li trobo a faltar un puntet de contrast, preservant la llum actual de les roques de l'esquerra.EscarapelaFF 40x

Francisco Aviles
19/01/2015, 23:29
¡¡Molt bona!!, Bep m´agrada molt com està

Manel Almar
20/01/2015, 09:27
Bona imatge Bep.:cool:

Pepe Peñafiel
20/01/2015, 09:40
Only raw de los tuyos Bep.
Muy bueno, el cielo particularmente una delicia, la parte marítima con la retirada de la ola en su momento oportuno.
¿Nos dices la temperatura, ?.
Sin duda fotofindera.
Como curiosidad he estado probando si recortaría por la izquierda para las dos rocas pequeñas y creo que lo hubiese hecho pero no veo que mejore la imagen , solo por cuestión personal.
Preciosa, felicidades

Raul Sintes
20/01/2015, 12:38
Lo que ets capaç de ver amb ses teva càmera i els filtres + cartolines. Felicitats Bep.

Bep Taltavull
20/01/2015, 16:36
Uau! Preciosa.
Li trobo a faltar un puntet de contrast, preservant la llum actual de les roques de l'esquerra.EscarapelaFF 40x

Tens raó Jaume, però, com es podria fer en el moment de la presa?? :very_drunk:

Bep Taltavull
20/01/2015, 16:37
Gràcies companys!!

Pepe: se me olvidó indicar la temperatura de color en cámara, eran 10000K... es que no queria la espuma del agua azul... :rolleyes:

Carlos Silvestre
20/01/2015, 17:32
Me gusta la tonalidad del cielo. La distribución de rocas y oquedad del primer plano no la acabo de ver bien resuelta. Raro, raro en ti...uhm...

Lafebre
20/01/2015, 20:21
M'agrada molt, moltíssim, tal com t'ha quedat de l'horitzó cap amunt. Una preciositat. De la resta, hi havia quelcom que no m'acabava de satisfer, però no sabia trobar-li exactament què era… fins que he llegit el comentari d'en Carlos. Crec que ell ho ha sabut definir molt bé.

Bep Taltavull
20/01/2015, 21:04
Gràcies per les vostres observacions, si puc, demà, vos posaré una versió processada i vos contaré la història, ja que ningú ho ha comentat :rolleyes:

Joan A. Gomila
21/01/2015, 18:58
Sa historia de com la vas fer ja me l'has explicada personalment i veig que a tu t'afecta una mica açò d'anar a escoltar en Benito....no m'imagin que faràs quan escoltis en Rubio en el curs de nocturnes ei-1ei-1

El que no entenc prou és el significat del títol, a que et refereixes amb açò de "penúltimo"?

Per cert, el lloc m'el ben conec per que hi vaig anar una vegada i una onada em va banyar a jo i a sa càmera...es susto va ser gros.

En quan a sa foto, a jo també em sembla que a n'es cucó li manca una mica de contrast i detall però tenint en compte que es tracta d'un only raw és normal que t'hagi quedat així. Es degradat invers et funciona de maravella per equilibrar les llums d'aquest tipus d'escenes.

Bep Taltavull
21/01/2015, 20:43
Gràcies Joan, lo de penúltimo, es per allò de que mai arribi l'últim... podria haver dit "otro" jajajaja :very_drunk:

Bep Taltavull
21/01/2015, 20:52
Aquí vos deixo una de les imatges processada amb la seva historieta...

… i, des de petita, recordava com al fons del mar, entre les seves criatures,
es comentava de la meravella que eren les postes de sol del ponent de Menorca,
fins que un dia va decidir sortir del seu cau per contemplar-la , va ser llavors quan,
per sempre, es va convertir en una roca que no deixa d’admirar la bellesa dels fosquets de Ciutadella.

2898

Lafebre
22/01/2015, 18:47
Preciosa historieta, Bep! :very_drunk:

Bep Taltavull
22/01/2015, 21:55
Me gusta la tonalidad del cielo. La distribución de rocas y oquedad del primer plano no la acabo de ver bien resuelta. Raro, raro en ti...uhm...

Mi idea era crear un triángulo visual entre el hueco, la roca y el sol, ya que entre estos tres elementos se desarrolla mi historia... creo que no lo he conseguido... :(

Carlos Silvestre
23/01/2015, 08:50
la historia contextualiza la foto mejor y nos "abre los ojos".

Joan A. Gomila
23/01/2015, 12:46
M'agrada més la foto processada i a més li has eliminat les roques de l'esquerra que, pel meu gust, feien una mica de nosa. Tot i açò, entenc que sa primera foto que vas presentar era prou correcte per que cercaves un only raw.